Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
07 lipca 2018
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Polscy wystawcy targów Tendence 2018

Prawie 20 000 odwiedzających z 82 krajów i 960 wystawców – tak w wielkim skrócie podsumować można tegoroczne targi branży konsumpcyjnej Tendence 2018, które odbyły się w dniach 30 czerwca – 3 lipca we Frankfurcie na Menem. Wśród wystawców znalazło się 12 producentów z Polski: Villa Verde, cartone / ARTE Andrzej Welik, Kryształowy Świat i Lampy Solne Latkowski, Marcin Zaremski, Bremi, Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej "Być Razem" / WellDone®, Majolikon /Pracownia Konserwacji Dziel Sztuki M.M. Sieńkowscy, Wyjątkowa Torebka / Komfort & Relaks, REZON, Slowroom, Folkroll i STODOLA. O polskich wystawcach Tendence 2017 pisaliśmy tutaj
-------------------
Miło nam poinformować, że portal Exspace wspiera polskich wystawców organizując StandOUT. - plebiscyt na polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej, których celem jest promocja polskich firm – wystawców największych targów na Świecie i w Polsce. StandOUT. Tendence - zapraszamy do głosowania !

Grafika banera: materiały prasowe Messe Frankfurt

Na odwiedzających targi Tendence 2018 czekała nowa oferta zachwycających produktów i pomysłów na kolejny sezon. Tendence to najważniejsze targi dla towarów konsumpcyjnych w połowie roku, pokazujące jak zmienia się i w którą stronę ewoluuje rynek zarówno upominków jak i dekoracji wnętrz. Portfolio Tendence obok produktów do wyposażenia wnętrz obejmuje także asortyment dekoracji, upominków, biżuterii, akcesoriów mody, tekstylia domowe czy dział Culinary Gifts. Tendence to również wystawy tematyczne, wśród których były min.: Outdoor Living, Tendence Academy, Paper & Friends, Pioneers of Lifestyle Congress, Talents, #FORM, #ConceptStoreInspirations czy Village.

Polscy wystawcy Tendence 2018

WellDone®
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej "Być Razem"
Hall 9.0 A60

Po zeszłorocznej premierze europejskiej w Frankfurcie, polskie przedsiębiorstwo społeczne WellDone® kolejny już raz prezentowało swój brand podczas targów Tendece 2018. Tym razem oprócz znanych już fantastycznych produktów młodych polskich projektantów WellDone® pokazało nowe, tegoroczne wdrożenia. O ofercie WellDone® więcej piszemy tutaj

Świetlaki. Odblaskowe robaki Projekt: Klaudia Kasprzak i Wioletta Bogunia

WellDone® Tendence 2018 projekt stoiska Klaudia Kasprzak photo Exspace

WellDone® Tendence 2018 projekt stoiska Klaudia Kasprzak photo Exspace

WellDone® to marka i idea łącząca dwa do niedawna odległe od siebie światy: design i pomoc społeczną. Fundacja Być Razem zatrudnia w manufakturze WellDone® osoby wykluczone społecznie tj. chore na schizofrenię, uzależnione od alkoholu, bezdomne i niepełnosprawne. Projektanci chcący wesprzeć działalność fundacji, projektują przedmioty ułatwiające codzienne życie, funkcjonalne, biorące pod uwagę racjonalne wykorzystanie materiału, a jednocześnie uwzględniają ograniczenia osób, które te produkty wytwarzają. Webside

MAJOLIKON
Pracownia Konserwacji Dziel Sztuki M.M. Sieńkowscy
Hall 8.0 B54

MAJOLIKON powstał z fascynacji dawną ceramiką  zdobioną  w technice majoliki. Powstał jako marka Pracowni Konserwacji Dzieł Sztuki M.M. Sieńkowscy, która od prawie 30 lat prowadzi konserwację zabytków : obrazów, rzeźb i ceramiki - kafli oraz całych pieców pochodzących od XVI do XIX wieku. Marek i Maria Sieńkowscy studiowali uważnie techniki i  sekrety  warsztatu dawnych  mistrzów. Znając techniki zabytkowej ceramiki postanowili połączyć tradycję z nowym designem. Rośliny, minerały i woda dają pomysły do ​​eksploracji MAJOLIKON. To właśnie Natura inspiruje najbardziej Marka i Marie, a wiedza i doświadczenie daje im autentyczność. Webside

Majolikon Tendence 2018 photo Exspace

Majolikon Tendence 2018 photo Exspace

Miło nam poinformować, że aż sześć produktów MAJOLIKON pojawiło sie na #ConceptStoreInspirations wystawie w hali 9.0, która była prawdziwą ucztą dla zmysłów.

Majolikon na #ConceptStoreInspirations wystawie w hali 9.0 Tendence 2018 photo Exspace

Wyjątkowa Torebka / Komfort & Relaks Sylwia Czarnomska
Hall 11.1 D35

Kilka lat temu Sylwia Czarnomska natknęła się na malutką firmę “Filcownia” zajmującą się szyciem torebek z filcu. Znalazła szanse na zaspokojenie głodu w samorealizacji. Postanowiła odkupić tą firmę i zamienić kolekcję zwykłych torebek filcowych na torby nieco bardziej ekspresyjne. Wyjątkowa Torebka szuka nowych rozwiązań, by trafiać z pomysłami do coraz większej grupy odbiorców. Stąd też, ich różnorodność form, stylów i przeznaczeń. Każda z toreb jest unikatowa. Z całą pewnością zasługuje na miano rękodzieła. Łączy umiejętnie filc ze skórą naturalną, sznurami, łańcuszkami, koralikami… tak by każde małe dzieło było w 100% dopracowane, ewidentnie oryginalne i oczywiście wyjątkowe. Webside

Wyjątkowa Torebka Tendence 2018 photo Exspace

Wyjątkowa Torebka Tendence 2018 photo Exspace

Villa Verde
Hall 8.0 A20

Villa Verde oferuje artykuły dekoracyjne i systemy prezentacji szkieł, świec, zapachów oraz innych akcesoriów dekoracyjnych. Webside 

Villa Verde Tendence 2018 photo Exspace

cartone / ARTE Andrzej Welik
Hall 8.0 A26

Marka cartone jest nowością na naszym rynku.Jesteśmy bezpośrednim producentem nowych, unikalnych mebli i dodatków z tektury falistej. Oferujemy rzeczy oryginalne, wyjątkowe i pomysłowe w swojej formie. Wszystkie produkty są przez nas zaprojektowane i wykonane z wykorzystaniem najnowszego oprogramowania komputerowego i specjalistycznych maszyn tnących. Pomyśl ekologicznie! Wyróżnij się!. Webside

cartone Tendence 2018 photo Exspace

cartone Tendence 2018 photo Exspace

cartone Tendence 2018 photo Exspace

Kryształowy Świat®
Hall 8.0 A82

Firma Kryształowy Świat® z siedzibą w Libiążu istnieje od 1999 roku. Bazując na doświadczeniu lekarzy w leczeniu inhalacyjnym solą, w sanatorium Kopalni Soli „Wieliczka”, Kryształowy Świat® opracował produkty do wspomagania leczenia chorób górnych dróg oddechowych: astmy, alergii, schorzeń dermatologicznych. Są to produkty takie jak: Płyty Solne, Puzzle Solne®, Panele Solne do saun każdego typu. Produkty te są atestowane i opatentowane przez Kryształowy Świat®. Oprócz tych produktów w ofercie są również: Kryształowe Komnaty Solne, Kryształowe Groty Solne, Kryształowe Jaskinie Solne, Tężnie Solankowe i aranżacje wnętrz w soli. Webside

Kryształowy Świat® i Latkowski Lampy Solne Tendence 2018 photo Exspace

Kryształowy Świat® i Latkowski Lampy Solne Tendence 2018 photo Exspace

Latkowski Lampy Solne
Hall 8.0 A82

Produkcją lamp z soli krystlicznej firma Latkowski Lampy Solne zajmuje się od 1995 roku. Lampy produkowane są tak, by zachować piękno naturalnego kryształu, a jednocześnie wykonać produkt bezpieczny i łatwy w obsłudze. Lampy solne można było oglądać i zakupić w polskim pawilonie na wystawie HANNOVER EXPO 2000. Latkowski Lampy Solne była pierwszą firmą w kraju, która zastosowała bardzo łatwy w obsłudze sprężynowy system wymiany żarówki. Oryginalnym wzorem marki jest lampa "Latarnia", w której wykorzystano małe kryształy solne. Te wszystkie fakty sprawiły, że klientami są Latkowski Lampy Solne duże firmy niemieckie, angielskie oraz amerykańskie. Nie oznacza to, że firma zapomina o małych odbiorcach, przciwnie - każdy, kogo oczaruje naturalne piękno kryształu solnego i chce skorzystać z jego pozytywnych właściwości jest jej przyjacielem. Webside

Kryształowy Świat® i Latkowski Lampy Solne Tendence 2018 photo Exspace

Kryształowy Świat® i Latkowski Lampy Solne Tendence 2018 photo Exspace

Marcin Zaremski
Hall 11 1 D72

Marcin Zaremski jest fizycznym i duchowym spadkobiercą Jerzego i Jadwigi Zaremskich, którzy uznani są za prekursorów i twórców współczesnej polskiej szkoły złotnictwa. Studiował na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (1969-1974), równocześnie ucząc się złotnictwa w pracowni swoich rodziców, która działała od 1945 roku. Od 1974 roku, prowadzi własną pracownię biżuterii. Regularnie bierze udział w największych międzynarodowych targach biżuterii na Zachodzie. Prace Zaremskiego dostępne są w: Berlinie, Hamburgu, Hanowerze, Kolonii, Wiedniu, Dusseldorfie, Monachium, Kopenhadze, Brukseli, Amsterdamie, Paryżu, Barcelonie, Londynie, Rzymie, Genewie, Atenach, Philadelfii, Nowym Jorku, Jerozolimie. Zajmuje się projektowaniem nowoczesnej i designerskiej, choć wyjątkowo prostej biżuterii srebrnej. Zaprojektowana przez niego biżuteria wykonywana jest w jego autorskiej pracowni metaloplastycznej. Webside

Zaremski Tendence 2018 photo Exspace

Zaremski Tendence 2018 photo Exspace

Polecamy rozmowę z Marcinem Zaremskim o tym dlaczego warto uczestniczyć w targach, którą znajdziecie tutaj.

Zaremski Tendence 2018 photo Exspace

BREMI Fabryka pasków skórzanych
Hall 11.1 F38

Od ponad trzydziestu lat BREMI jest liderem wśród producentów pasków do spodni. W produkcji wykorzystuje zdobyte doświadczenie z zakresu wytwarzania wysokiej klasy produktów, wiedzę o potrzebach współczesnych konsumentów oraz najnowsze technologie, które pozwalają nam się bezustannie rozwijać i zdobywać zaufanie klientów na rynku krajowym i zagranicznym. BREMI stała się rozpoznawalną marką, dzięki poszanowaniu tradycji rzemiosła, śledzeniu aktualnych trendów oraz prawdziwej pasji do tworzenia rzeczy niebanalnych. Po wyroby BREMI sięgają osoby w różnym wieku, w różnych zawodach, o różnych zainteresowaniach. Łączy ich jedno - chęć zyskania dobrego jakościowo produktu w przystępnej cenie. Prezentowana galanteria kusi nie tylko ceną, ale także bogactwem wyboru. Webside

BREMI Tendence 2018 photo Exspace

BREMI Tendence 2018 photo Exspace

REZON
Hall 9.1 E24

REZON szczególny nacisk kładzie na produkcję upominków personalizowanych hasłami, imionami, nazwami miast czy logotypami firm i instytucji. Nowoczesny park maszynowy, kilku wyspecjalizowanych grafików i projektantów oraz sprawdzony zespół produkcyjny sprawiają, że REZON jest w stanie zaprojektować produkt jakiego oczekuje klient, wyprodukować oraz oznakować logotypem według zlecenia. W ofercie znajduje się kilkadziesiąt pozycji takich jak: magnesy, breloki, bransoletki, otwieracze, portfele, czapki i wiele innych produktów, na których wykonują personalizacje i zdobienia. Webside 

REZON Tendence 2018 photo Exspace

REZON Tendence 2018 photo Exspace

Slowroom Katarzyna Hiller
Hall 11.0 A24

Slowroom to producent wyjątkowych toreb do przechowywania pieczywa i warzyw. Torby szyte są z naturalnej, gęsto tkanej bawełny lub z lnu dzięki czemu z jednej strony utrzymują świeżość pieczywa, a z drugiej pozwalają na to aby chleb oddychał, odparowywał wilgoć i nie pocił się.  Co ciekawe: do toreb można wkładać nawet ciepłe pieczywo, gdyż zapewniają dopływ powietrza. Część modeli jest skonstruowana z kilku warstw, dzięki czemu dodatkowo wydłużają okres świeżości pieczywa, część jest jednocześnie koszyczkiem do serwowania pieczywa – wystarczy równo zagiąć jej brzegi do środka i postawić ją na stole. Webside

Slowroom Tendence 2018 photo Exspace

Slowroom Tendence 2018 photo Exspace

Slowroom Katarzyna Hiller na Tendence 2018

Folkroll Dariusz Gidelski
Hall 11.0 B46

Folkroll to nowa odsłona wałków do ciasta.  Zainspirowani motywami folkowymi tworzą grawerowane wałki do wytłaczania wzorów na ciastkach. Wałki Folkroll doskonale sprawdzają się również do dekorowania wyrobów z masy cukrowej, marcepanowej, solnej, ceramicznej, a nawet gliny czy czekolady. W ofercie znajduje się wiele motywów folkowych z rozmaitych stron świata oraz wiele innych wzorów z motywami zwierzęcymi, owocowymi czy świątecznymi. Produkty Folkroll wykonane są z solidnego drewna bukowego stosowanego do produkcji akcesoriów kuchennych, a do impregnacji użyty jest olej spożywczy, dzięki czemu są bezpieczne w kontakcie z żywnością. Webside

Folkroll Tendence 2018 photo Exspace

Paulina Chojnowska STODOLA
Hall 11.0 B22

Grawerowane wałki firmy Stodoła to świetny sposób na kreatywne spędzanie czasu oraz zabawy w kuchni. W ofercie firmy jest również grawerowanie unikatowych wzorów na przedmiotach takich jak gryzaki dla psów, butelki, drewniane wizytówki oraz wielu, wielu innych. Oprócz wykonania samego grawera Stodoła zajmuje się również przygotowaniem projektu graficznego oraz sprowadzeniem produktu bazowego. Unikatowe wzornictwo oferty Stodoła uwzględniające aktualne trendy i mody bardzo podobało się odwiedzającym targi Tendence 2017. Webside

SOTDOLA Tendence 2018 photo Exspace

STODOLA Tendence 2018 photo Exspace

Miła niespodzianką było nasze kolejne spotkanie z polską marką kosmetyków naturalnych YOPE w hali nr 8. Polska marka YOPE powstała z pasji do oryginalnych, naturalnych produktów oraz pięknych zapachów. Firma udowadnia, że można stworzyć świetnej jakości, naturalne, łagodne dla skóry produkty, które jednocześnie posiadają piękne zapachy i dobrą, niską cenę. W swojej ofercie YOPE posiada serię mydeł kuchennych, mydeł kosmetycznych, balsamów do rąk i ciała, kremów do rąk oraz środki czystości. Webside

YOPE Tendence 2018 photo Exspace

YOPE Tendence 2018 photo Exspace

Miło nam poinformować, że YOPE to Laureat prestiżowego Wyróżnienia Honorowego w StandOUT. Beautyworld 2018 Dubai. O wszystkich polskich firmach wyróżnionych w 62 edycji StandOUT. Beautyworld 2018 Dubai przeczytacie tutaj

-------

O targach Tendence 2018 piszemy tutaj
O wystawie #ConceptStoreInspirations na Tendence 2018 piszemy tutaj
O strefie Talents na Tendnece 2018 piszemy tutaj
Zdjęcia: Exspace.pl

Kolejna edycja Tendence odbędzie się w dniach 29 czerwca do 2 lipca 2019 roku webside



 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.