kategorie
inne z tej kategorii
- Współpraca z Alessandro Mendinim była dla mnie najlepszą szkolą designu. Dorota Koziara w rozmowie z Exspace.pl
- KROSNO pisze nową historię polskiego wystawiennictwa
- Przyjazne miejsce pracy, czyli jakie?
- Udany debiut Grupy Nowy Styl na targach w Sztokholmie
- Karim Rashid x KROSNO na Ambiente 2019. Gorąca premiera KROSNO DʼSIGN!
- Polscy wystawcy Ambiente 2019. Kogo zobaczymy we Frankfurcie?
polecane artykuły

Wirtualne Stoisko 4.0 Extend Vision. Czy tak będą wyglądały stoiska przyszłości?
Za nami 10. Edycja Festiwalu Marketingu, największych w drugiej połowie roku targów reklamy i poligrafii w Polsce. Tradycyjnie już organizatorzy przyznali Złote Medale innowacyjnym produktom i usługom.
Wśród Laureatów Złotego Medalu Festiwalu Marketingu znalazło się wirtualne Stoisko 4.0 Extend Vision. Kapituła Konkursu, w której zasiadają specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, doceniła unikatowość, nowoczesność i innowacyjność rozwiązania.
Wirtualne Stoisko 4.0 zaprezentowane na warszawskich targach przez Extend Vision - o realnej wielkości 9m2 - dzięki zastosowaniu technologii VR - w odczuciu gości targowych miało 150 m2. Dla szukających jeszcze większych wrażeń zarezerwowany był portal, przenoszący w nieoczekiwane zakątki Krakowa. Stoisko 4.0 Extend Vision to zaledwie wstęp do wirtualnego wystawiennictwa przyszłości. Nawet na kilku metrach stoiska można pokazać obiekty o zarówno nieograniczonych gabarytach, jak i ilościach. A ogranicza nas tylko wyobraźnia. Na stoisku 4.0 Extend Vision wszystko jest możliwe.
Czy tak będą wyglądały targi i stoiska przyszłości?
Nie od dziś wiadomo, że technologia VR to przyszłość zarówno targów jak i handlu, biznesu a nawet edukacji. Na czym ona polega? Po założeniu specjalnych okularów wybraniec „przeniesiony” zostaje np. do pustego pomieszczenia... a przynajmniej tak mu się wydaje. Nagle jego oczom ukazują się ściany, niekonwencjonalna podłoga, świecące eksponaty, meble. Można do nich podejść, oglądnąć ze wszystkich stron, a nawet „unieść” i „rzucić”.
Czy to oznacza koniec targów jakie znamy?
Na pytanie odpowiada pan Jacek Kisiała wiceprezes Polskiej Izby Przemysłu Targowego. „Wirtualny świat z pewnością zadomowi się na targach. W końcu VR jest to po prostu oferowanie klientowi czegoś w zupełnie nowy sposób. Realne targi tylko na wirtualności zyskają, gdyż relacje międzyludzkie i bezpośrednie kontakty z klientami były, są i zawsze będą istotą targów.”
Dla polskich firm ta nowa technologia to krok w przyszłość, nowy wymiar prezentacji firmy klientowi.
Inne artykuły z kategorii TARGI
-
Współpraca z Alessandro Mendinim była dla mnie najlepszą szkolą designu. Dorota Koziara w rozmowie z Exspace.pl
-
KROSNO pisze nową historię polskiego wystawiennictwa
-
Przyjazne miejsce pracy, czyli jakie?
-
Udany debiut Grupy Nowy Styl na targach w Sztokholmie
-
Karim Rashid x KROSNO na Ambiente 2019. Gorąca premiera KROSNO DʼSIGN!
-
Polscy wystawcy Ambiente 2019. Kogo zobaczymy we Frankfurcie?