kategorie
inne z tej kategorii
- Michał Strzelecki w rozmowie o targach meblowych w nowej rzeczywistości
- Sukces imm cologne 2022 jest zagrożony: Kolejna edycja przełożona na 2023
- Pawilon Polski na EXPO w Dubaju - immersyjna przestrzeń inspirowana naturą
- Powrót targów w wielkim stylu. Co czeka wystawców w najbliższym czasie?
- Pomorskie firmy na targach The Hotel Show Dubai 2021. [ZDJĘCIA]
- Best Stand Awards - FITUR 2021 przyznaje nagrody dla najlepszych stoisk
polecane artykuły
na każdy temat

Karim Rashid x KROSNO na Ambiente 2019. Gorąca premiera KROSNO DʼSIGN!
Krosno, ikona polskiego szkła, rozpoczyna nowy etap w swojej działalności. Na tegorocznych targach Ambiente marka zaprezentowała unikalną, limitowaną kolekcję Sakred, która jest efektem współpracy z Karimem Rashidem, światowej sławy projektantem znanym z odważnego i eklektycznego stylu.
Współpraca z Karimem Rashidem otwiera nowy rozdział w historii ikony polskiego szkła pod szyldem marki KROSNO D’SIGN. W jej ofercie miłośnicy piękna, designu i szklanych form znajdą wysokiej jakości limitowane kolekcje zaprojektowane przez znanych designerów.
Dzięki temu KROSNO otwiera się na świat wielkich projektantów, oferując konsumentom ekskluzywne produkty, będące małymi dziełami sztuki i pozwalającymi doświadczyć im piękna na co dzień.
Pierwszą kolekcję w ramach KROSNO D’SIGN zaprojektował Karim Rashid, światowej sławy gwiazda designu. Linia szklanych przedmiotów w intensywnych kolorach pod nazwą Sakred, nawiązuje do idei „czystej, nieskalanej geometrii”. Elementami dominującymi w kolekcji są symetryczne geometryczne formy, w tym cylindry i stożki, najprostsze, uniwersalne i ponadczasowe kształty szklanych naczyń.
Produkty z linii Sakred to ekskluzywny wybór pięknych przedmiotów wykonanych z kolorowego szkła, które występują w przykuwających wzrok odcieniach. Bursztyn, ametyst, zielony oraz szaroniebieski to barwy szkła, które nadają produktom wyjątkowego charakteru. Dzięki zestawieniu tych kolorów z prostymi, geometrycznymi formami, kolekcja Sakred przywodzi na myśl poczucie stabilności i sprawia, że codzienne rytuały stają się chwilami pełnymi piękna. Kolekcja będzie składała się z kilkunastu produktów, w tym szklanek, kieliszków do wina i koktajli, karafki, wazonu, patery oraz mis i świeczników w różnych rozmiarach.
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
Firma Krosno jest mi znana od dawna. Podczas naszej współpracy poznałem ją bliżej i jestem pod wrażeniem wielkiego zaangażowania w jakość, otwartość na innowacje, a także prawdziwej pasji do rzemiosła i swoich klientów. Szkło jest surowcem idealnym – organicznym i płynnym, a jednocześnie może być surowe i czyste. Stąd nieskończone możliwości w tworzeniu kreacji i nowych form. Myślę, że razem z Krosno podzielamy filozofię, która obejmuje płynność ruchów i pęd do przodu, wciąż reinterpretując rzeźbiarskie możliwości szkła – mówi Karim Rashid.
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
Premiera KROSNO D’SIGN miała miejsce na Międzynarodowych Targach Ambiente 2019 we Frankfurcie, gdzie pierwsza autorska kolekcja została zaprezentowana przez samego Karima Rashida. Kolekcja „Sakred” to dopiero początek współpracy z międzynarodowymi projektantami. W najbliższej przyszłości pojawią się kolejne limitowane edycje produktów oraz zostaną przedstawieni nowi wirtuozi designu, którzy będą tworzyli szklane dzieła sztuki we współpracy z KROSNO. Więcej o premierze KROSNO D’SIGN na Ambienet 2019 piszemy tutaj.
KROSNO Ambiente 2019 photo materiały prasowe KROSNO
KROSNO Ambiente 2019 photo materiały prasowe KROSNO
KROSNO Ambiente 2019 photo materiały prasowe KROSNO
KROSNO Ambiente 2019 photo materiały prasowe KROSNO
KROSNO Ambiente 2019, na zdjęciu Paweł Szymański - prezes KROSNO i Ania Nowicka z CooKa.pl - ambasadorka marki KROSNO, photo materiały prasowe KROSNO
Produkty z kolekcji KROSNO D’SIGN Sakred będą dostępne na całym świecie, dzięki szerokiej dystrybucji we wskazanych kanałach sprzedaży premium.
Rashid współpracował również z KROSNO przy Luck - drugiej kolekcji marki KROSNO D’SIGN, którą opisuje jako "o wiele bardziej zmysłową eksplorację" tradycyjnych kieliszków do wina. Luck opiera się na czterolistnej koniczynie.
Kolekcja Sakred design by Kareim Rashid KROSNO D’SIGN, photos by Tomek Albin, creative director Łukasz Napolski, photo styling by Zuzanna Piętkowska & Agata Kleczkowska, agency Fastline Advertising
-----------
KROSNO Website Facebook Instagram
Ambiente 2019 więcej informacji tutaj
Frankfurt nad Menem
8-12 lutego 2018 roku
Realizacja targów i show: Fastline Advertising
Aranżacja stołów: Cooka.pl
Inne artykuły z kategorii TARGI
-
Michał Strzelecki w rozmowie o targach meblowych w nowej rzeczywistości
-
Sukces imm cologne 2022 jest zagrożony: Kolejna edycja przełożona na 2023
-
Pawilon Polski na EXPO w Dubaju - immersyjna przestrzeń inspirowana naturą
-
Powrót targów w wielkim stylu. Co czeka wystawców w najbliższym czasie?
-
Pomorskie firmy na targach The Hotel Show Dubai 2021. [ZDJĘCIA]
-
Best Stand Awards - FITUR 2021 przyznaje nagrody dla najlepszych stoisk