wszystkie artykuły z działu >> ROZMOWY
17 kwietnia 2020
wszystkie artykuły z działu >> ROZMOWY

BIZNES W CZASACH PANDEMII. Ewelina Saja, Homebook.pl. Jak widzi przyszłość?

NEWS-EXSPACE

Pandemia COVID-19 wywołana wirusem SARS-CoV2 - zagroziła ludziom w wymiarze zdrowotnym, psychicznym oraz ekonomicznym. A przecież biznes to ludzie. Firmy to przedsiębiorcy, eksperci, specjaliści, usługodawcy, usługobiorcy, pracownicy, klienci, konsumenci, ludzie. Jeśli pozwolimy, żeby podzielił nas lęk, niepewność, nieufność, kryzys uderzy mocniej, a ekonomiczne konsekwencje dotkną wszystkich z dużo większą siłą. Rozumiemy, że dzisiaj wiele zależy od tego, czy będziemy potrafili spojrzeć na biznes w jak najszerszej perspektywie.

biznes-wczasach-pandemii-exspace

#WspieramyFirmy BIZNES W CZASACH PANDEMII | 3.

Dlatego Exspace.pl, platforma promująca kreatywne przestrzenie, marki i dobry design, prowadzi akcję #wspieramyfirmy BIZNES W CZASACH PANDEMII. W ramach akcji portal bezpłatnie udostępnia panel baza firm, zapraszając do tworzenia wizytówek VIP oraz do rozmowy: Jak pandemia COVID-19 przeformatuje polską gospodarkę? Jak firmy przygotowują się do zmian?

Dzisiaj w ramach #wspieramyfirmy BIZNES W CZASACH PANDEMII rozmawiamy z Eweliną Saja, Specjalistką ds. Marketingu i PR Homebook.pl. 

Homebook.pl

Homebook.pl to platforma, która podpowiada, jak krok po kroku stworzyć wymarzony dom. Pod jednym adresem znajdziesz ofertę większości polskich sklepów wnętrzarskich, zainspirujesz się stylowymi aranżacjami i skonsultujesz swoją wizję z projektantem wnętrz. www.homebook.pl 

EXSPACE: Jak epidemia COVID-19 przeformatuje polski rynek wystawienniczy?

Ewelina Saja, Specjalistka ds. Marketingu i PR Homebook.pl: Odpowiedź na to pytanie nurtuje nas już od kilku tygodni, od kiedy zaczęły napływać informacje o odwołaniu wydarzeń wspieranych przez Homebook.pl w ramach patronatów medialnych. Event marketing  był dotychczas jednym z najważniejszych filarów działań komunikacyjnych marki, dlatego bacznie obserwowaliśmy rozwój sytuacji na rynku eventów już pod koniec lutego. Obecnie chyba nikt nie ma już wątpliwości, że nadchodzące miesiące przyniosą ogromną liczbę zupełnie nowych wyzwań, przed którymi stanie rynek wydarzeń branżowych. Jestem pewna, że będzie to czas niełatwy, wymagający wygenerowania wielu nowych, nieszablonowych i kreatywnych rozwiązań, które na nowo przyciągną zainteresowanie odbiorców – zarówno konsumentów, jak i biznesu. Mam jednak nadzieję, że branża podoła tej niełatwej sytuacji dzięki pewnej elastyczności i otwartości na zmiany, które zresztą – są wpisane w jej DNA.

Ewelina Saja-wpsieramy-frimy-homebook-exspaceObecnie obserwujemy poszukiwanie alternatyw dla dotychczasowych aktywności marketingowych – m.in. poprzez przeniesienie ich do online’u. Branża reaguje na zmiany w sposób niemal natychmiastowy, starając się wypracować substytut wcześniej prowadzonych działań. Choć większość firm – w tym marki, których ofertę prezentujemy na Homebook.pl – błyskawicznie wypracowała nowe rozwiązania, szyte na miarę sytuacji – okazuje się, że offline w pewnych obszarach bywa niezastąpiony.

Szansą na odrodzenie może okazać się zatem rosnąca potrzeba wyjścia z online’u, na której bez wątpienia skorzystają zarówno specjaliści ds. eventów, jak i marketingowcy. Zmęczeni wielotygodniową izolacją, wszyscy powrócimy do tradycyjnych form komunikacji z olbrzymią dozą ulgi.  Miejmy świadomość, że proces ten może okazać się długotrwały – nie mam jednak wątpliwości, że okaże się kluczowy dla rozwoju branży po okresie stagnacji.

Osobiście z żywym zainteresowaniem czekam na nowe rozwiązania, które przyniosą działania eventowe realizowane już po zakończeniu aktualnej sytuacji kryzysowej. Jestem również pewna, że w ich wykreowaniu musi konsekwentnie uczestniczyć cała branża, przyjmując na swoje barki zupełnie nowe wyzwania. Wierzę jednak, że ten wysiłek zaprocentuje.

Jak Homebook.pl przygotowuje się do tych zmian?

Przede wszystkim – zwiększamy pokłady kreatywności, by w czasy pokwarantannowe wejść z odważnymi i nieszablonowymi rozwiązaniami, których będzie wymagał rynek. Jak cała branża, również Homebook błyskawicznie zareagował na nowe okoliczności – m.in. realizując działania pod hasłem #Zostańwdomu z Homebook.pl.

Specyfika platformy implikuje obecnie wyzwania związane z zaspokojeniem potrzeb naszych odbiorców, na które staramy się odpowiadać. W tej niełatwej sytuacji każdego dnia pracujemy nad merytorycznym contentem, dostarczając użytkownikom zarówno wiedzy na temat bezpiecznych zachowań związanych z realizacją zamówień online (według przeprowadzonych przez nas badań tę formę zakupów deklaruje 77% użytkowników), jak i treści inspiracyjnych, poradnikowych, które pozwolą choć na moment skoncentrować uwagę na tym, co w nowej rzeczywistości pozostaje niezmienne – dobrym designie. Wszystko po to, by w niedalekiej przyszłości móc tę wspólną pasję do wnętrz realizować w przestrzeni targów.

Dziekujemy Pani za te jakże cenne słowa. 

Dużo zdrowia. Dbajmy o siebie, o innych, o swoje rodziny! #zostańwdomu

+ Homebook.pl

kominy_buffy_bandany-szczupak-exspace

 

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.