Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
17 stycznia 2021
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Warsaw Home & Contract rozwija skrzydła i uruchamia platformę sprzedażową online

NEWS-EXSPACE

Warsaw Home & Contract to czwarta co do wielkości w Europie impreza wystawiennicza w branży wnętrzarskiej. Twórcy targów idą jednak o krok dalej i zapowiadają nowy projekt – platformę sprzedażową online Warsaw Home Shop. Dzięki temu imponująca, kompleksowa oferta wyposażenia wnętrz, dobrze znana odwiedzającym targi, będzie dostępna dla klientów przez cały rok. Platforma wystartuje w marcu 2021 roku i będzie dostępna na stronie whshop.pl.

warsaw_home_shop_exspace

Targi Warsaw Home & Contract szybko stały się ważnym w skali europejskiej miejscem na mapie miłośników dobrego designu. O dużym sukcesie imprezy najlepiej świadczą liczby. Przez ostatnie 4 lata targi odwiedziło ok. 250 tys. osób, a swoje stoiska zaprezentowało ok. 2500 firm. Wszystko to przełożyło się na tysiące zawartych zamówień. Ponadto organizatorzy BAZA_FIRM_ORGANIZATORZY_TARGOW_EXSPACEwydarzenia szczególnie przywiązują wagę do jakości oraz autentyczności prezentowanych produktów. Wkrótce te standardy zostaną przeniesione do internetu. – Wybierając firmy do współpracy, zwracamy uwagę zarówno na design produktów, jak i staranność wykonania. Dzięki temu, tak jak w przypadku targów, klienci Warsaw Home Shop zyskają wyłącznie oryginalne produkty – mówi Kasia Ptak, założycielka Warsaw Home & Contract.

Platforma Warsaw Home Shop pozwoli uzupełnić i rozwinąć asortyment targowy, ponieważ zaprasza do współpracy również producentów, którzy jeszcze nie znaleźli się w gronie wystawców. W ofercie pojawią się produkty z różnych półek cenowych, w tym z segmentu premium, pogrupowane w następujących kategoriach: meble, kuchnia, dekoracje, oświetlenie, materiały wykończeniowe oraz selected design. Ostatnia z wymienionych BAZA_FIRM_wyposazenie_wnetrz_EXSPACEsekcji to dobrze znany odwiedzającym Warsaw Home & Contract design, który zostanie uzupełniony m.in. o propozycje młodych, zdolnych projektantów. Z kolei oferta materiałów wykończeniowych wyróżnia nowy sklep spośród innych wnętrzarskich platform sprzedażowych. Prezentacja produktów będzie również wzbogacona o inspirujące moodboardy i zdjęcia aranżacyjne.

Warsaw Home Shop będzie kierowany do klientów indywidualnych oraz projektantów wnętrz – osób poszukujących oryginalnego designu i praktycznych rozwiązań z myślą o domach, biurach, hotelach czy restauracjach. Istotna będzie ścisła współpraca z targami Warsaw Home & Contract, podczas których będą promowane produkty dostępne w sklepie. Wieloletnie doświadczenie w branży, a także obszerne bazy danych zgromadzone przez kilka lat zapewnią producentom szerokie możliwości sprzedażowe, a zwłaszcza zainteresowanych odbiorców.

www.warsawhome.eu

 marketing_wystawienniczy_exspace

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.