Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
18 marca 2021
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Sponsor Premium ISH digital 2021 – Geberit na ISH 2019. Wspominamy!

Co dwa lata we Frankfurcie nad Menem w Niemczech odbywają się największe targi z zakresu techniki sanitarnej i grzewczej ISH (Internationale Sanitär- und Heizungsmesse). Szwajcarska marka Geberit, od dekad niekwestionowany lider i innowator w obszarze systemów instalacyjnych, tradycyjnie już bierze udział w ISH od ponad 30 lat.

Geberit-ish19-stand-exspace

Geberit ISH 2019, foto materiały prasowe Geberit

Geberit Sponsorem Premium ISH digital 2021

Ostatnia edycja ISH miała miejsce w roku 2019. Ze względu na aktualną sytuację związaną z epidemią COVID-19 organizatorzy targów ISH podjęli decyzję o organizacji tegorocznej imprezy tylko w wersji wirtualnej. Pierwsza cyfrowa edycja ISH, wiodących na świecie targów HVAC + Water, otworzy swoje wirtualne drzwi 22 marca 2021 roku. Marka Geberit Vertriebs GmbH jest jednym z 6 Sponsorów Premium ISH digital 2021. Pozostali Sponsorzy Premium to: TOTO Europe GmbH, Daikin Europe, Viessmann Climate Solutions SE, Max Weishaupt GmbH i Hansgrohe SE.

Ishdigital21-premium-geberit-exspace

Geberit na ISH digital 2021

Podczas targów będzie można  zapoznać się z nowościami Grupy Geberit. Obsługa wirtualnego stoiska Geberit będzie oczekiwać swoich klientów w dniach 22-26 marca na platformie ISH digital, dostępnej pod adresem: ish.messefrankfurt.com/frankfurt/en.html

Wystąpienia pod hasłem „Geberit Innowacje 2021” zaplanowane są w terminach:

- wtorek, 23 marca, godz. 10:15 – 10:30

- środa, 24 marca, godz. 9:30 – 9:45

- środa, 24 marca, godz. 14:00 – 14:15

- piątek, 26 marca, godz. 14:00 – 14:15

Zapraszamy!

Historia ISH

Sukces długoletniej historii targów ISH rozpoczął się w 1959 roku, kiedy to Central German Association of Installation Engineers, Plumbers, Coppersmiths and Central Heating Engineers wraz z Messe- und Ausstellungs-GmbH oraz inni przedstawiciele polityki i biznesu postanowili o zorganizowaniu nowej branżowej wystawy we Frankfurcie nad Menem. Pierwsza edycja ISH miała miejsce w 1960 roku jako "Specjalistyczna wystawa urządzeń sanitarnych i technologii grzewczych". 520 wystawców, w tym 63 spoza Niemiec, oferowało szeroki przegląd produktów branży HVAC. Jak stwierdzono w po-targowym raporcie końcowym edycji 1960, była ona "dotychczas najbardziej wszechstronnym przeglądem dostępnych produktów, prefabrykatów i materiałów" i "przyczyniła się do utworzenia prawdziwego europejskiego rynku w tym sektorze", co potwierdziło ponad 190.000 odwiedzających premierowe ISH.

ISH 2019 w liczbach

2,551 Wystawców (z zagranicy: 1,672 / z Niemiec: 879)

188,234 Odwiedzających (z zagranicy: 86,897 / z Niemiec: 101,337)

178,355 SQM (z zagranicy: 81,879 m² / z Niemiec: 96,476 m² / wystawy: 3,261 m²)

Geberit na ISH 2019

Geberit tradycyjnie uczestniczy w targach ISH od ponad 30 lat, w roku 2019 obecny na dwóch stoiskach:

- Główne stoisko przeznaczone dla instalatorów, pokazujące z jednej strony wszystkie nowości produktowe, kompetencje i narzędzia cyfrowe, z drugiej strony praktyczne stanowiska pracy, na których goście mogli dotykać, czuć i testować produkty.

Geberit-ish19-stand-exspace

Geberit ISH 2019, foto materiały prasowe Geberit

Geberit-ish19-stand-supertube-exspace

Geberit ISH 2019, foto materiały prasowe Geberit

Geberit-ish19-supertube-pluvia-exspace

Geberit ISH 2019, foto materiały prasowe Geberit

Geberit-ish19-drainage-exspace

Geberit ISH 2019, foto materiały prasowe Geberit

Geberit-ish19-stand-supertube-exspace

Geberit ISH 2019, foto materiały prasowe Geberit

Geberit-ish19-stand-exspace

Geberit ISH 2019, foto materiały prasowe Geberit

- Stoisko Design, zlokalizowane pośród producentów ceramiki i stworzone dla klientów zorientowanych na wzornictwo

Geberit-ish19-reception-exspace

Geberit ISH 2019, foto materiały prasowe Geberit

Geberit-ish19-cafeteria-exspace

Geberit ISH 2019, foto materiały prasowe Geberit

Geberit na ISH 2019 pokazał, że zapewnia komfort w całej łazience

Szwajcarska marka to od dekad niekwestionowany lider i innowator w obszarze systemów instalacyjnych. Po włączeniu przed paroma latami do portfolio pełnego wyposażenia łazienek, pojawiła się szansa na stworzenia kompleksowej oferty precyzyjnie łączącej to co za ścianą, z tym co przed nią. Targi ISH 2019 udowodniły, że udało się – Geberit pokazał swój systemowy pomysł na całościową aranżację łazienki. Lata pracy nad synergią doświadczeń dały świetne efekty – po raz pierwszy ceramika, meble i reszta wyposażenia zostały oznaczone nie logo którąś z dawnych marek, ale właśnie znakiem Geberit. Jak przekonują w firmie: takie rozwiązanie poprawi obsługę klientów, prostsza będzie bowiem logistyka i działania operacyjne, a także łączenie elementów wyposażenia łazienek. Ujednolicenie oferty pod jednym logo ułatwi sprzedaż dodatkowego wyposażenia, a klientom daje gwarancję szwajcarskiej jakości. Także dla producenta rozwój jednej zamiast kilku marek jest ważne, bo pozwala skupić się ulepszaniu innowacji sygnowanej logo Geberit.

Geberit-ish19-stand-supertube-exspace

Geberit ISH 2019, kolekcja Geberit Acanto, foto materiały prasowe Geberit

Łazienka made by Geberit na ISH 2019

Znakiem nowego otwarcia w ofercie firmy była kolekcja Geberit Acanto. To całościowy koncept wyposażenia dla nowoczesnych wnętrz w pełni sygnowany logo Geberit. Zobaczyliśmy produkty o dyskretnym i bardzo uporządkowanym wzornictwie klasy premium. Co więcej: techniczne zaawansowanie producent sprawia, że Acanto jest przyjazne w montażu, samodzielnej aranżacji oraz użytkowaniu.

W skład kolekcji wchodzi miska w.c. (oczywiście Rimfree®, czyli bez kołnierza) o pięknym, zamkniętym korpusie. System łatwego montażu EFF1 usprawnia i do minimum skraca proces instalacji, która może być wykonana nawet przez jedną osobę. Ofertę ceramiki uzupełnia dopracowana seria umywalek – zarówno standardowych, jak i wpuszczanych głęboko w blat, o cienkich krawędziach i z przemyślanie zaplanowaną powierzchnią odkładczą.

Geberit-ish19-acanto-exspace

Geberit ISH 2019, kolekcja Geberit Acanto, foto materiały prasowe Geberit

Wyjątkowe uznanie zwiedzających stoisko Geberit na ISH 2019 budziła jednak przede wszystkim kolekcja mebli Acanto. Oferta elementów w kolekcji daje bardzo elastyczne możliwości urządzania łazienki – meble można wykorzystywać samodzielnie lub dowolnie zest

Geberit-ish19-variform-exspace

Geberit ISH 2019, kolekcja Geberit Acanto, foto materiały prasowe Geberit

awiać ze sobą poszczególne segmenty. Dzięki temu każda łazienka może być inna i w pełni dostosowana do potrzeb użytkownika. Uwagę zwraca zwłaszcza szafka wisząca, w której cała ścianka tylna została wyposażona w lustro i oświetlenie, zaś półki wyjątkowo umieszczono na drzwiczkach bocznych. To otwiera – dosłownie – całkiem nowe widoki. Jesteśmy pewni, że wybierając produkty Acanto klient ma gwarancję, że łazienka będzie spójna stylistycznie i skrojona pod jego potrzeby.

Geberit-ish19-bathroom-exspace (2)

Geberit ISH 2019, kolekcja Geberit Acanto, foto materiały prasowe Geberit

Geberit-ish19-bathroom-exspace (2)

Geberit ISH 2019, kolekcja Geberit Acanto, foto materiały prasowe Geberit

Delikatność najważniejsza

Nową formę otrzymał też jeden z kluczowych produktów Geberit – bezkołnierzowa toaleta myjąca Rimfree® AquaClean Sela. Zaprojektowany przez Christopha Behlinga produkt stał się jeszcze delikatniejszy – dla oka, ucha i reszty ciała. Bardzo cichy system TurboFlush sprawia, że miska ceramiczna jest spłukiwana wyjątkowo cicho i precyzyjnie. Unikalna technologia natrysku WhirlSpray zapewnia nie tylko wyjątkowo delikatny komfort higieny, ale też oszczędność wody, dzięki napowietrzeniu strumienia wody. Subtelne oświetlenie orientacyjne ułatwia korzystanie z łazienki w nocy.

geberit-ish19-sela-exspace

Geberit ISH 2019– bezkołnierzowa toaleta myjąca Rimfree® AquaClean Sela, foto materiały prasowe Geberit

Geberit-ish19-plates-sela-exspace

Geberit ISH 2019 – bezkołnierzowa toaleta myjąca Rimfree® AquaClean Sela, Geberit Sigma50, Geberit DuoFresh Modul, foto materiały prasowe Geberit

Geberit-ish19-sigma50-exspace

Geberit ISH 2019, Geberit Sigma50, Geberit DuoFresh Modul, foto materiały prasowe Geberit

ISH digital 2021

Geberit oczekuje swoich klientów w dniach 22-26 marca 2021 roku na platformie ISH digital 2021, dostępnej pod adresem: ish.messefrankfurt.com/frankfurt/en.html

źródło: Design/Biznes, ISH

zdjęcia: materiały prasowe Geberit

Wizytówka VIP Geberit w Bazie Firm Exspace.pl

-----------------------------------

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Więcej informacji na www.geberit.pl

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.