Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
25 marca 2021
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

"Pop up my Bathroom" ISH digital 2021: Wystawę jako jej główny sponsor wspiera Geberit

Jest przynajmniej jedna rzecz, co do której wszyscy się zgadzają: dom nigdy nie odgrywał bardziej wartościowej roli w jakości życia osobistego niż obecnie. Pop up my Bathroom na targach ISH digital 2021 przedstawia trzy długoterminowe trendy w planowaniu i projektowaniu łazienek. Cykl prezentacji pod tytułem Inside | Outside skupia się nie tylko na najnowszych trendach w projektowaniu, ale także na ważnych tematach, takich jak modernizacja i higiena. Wystawę Pop up my Bathroom jako jej główny sponsor wspiera Geberit.

Szczegółowe informacje na temat cyfrowego programu wydarzeń ISH 2021 można znaleźć na stronie www.ish.messefrankfurt.com/events

ISH we Frankfurcie - wiodące targi branży łazienkowej – w 2021 roku odbywają się w wersji cyfrowej. Na ISH digital 2021 Pop up my Bathroom, platforma informacyjna do kreatywnego planowania, architektury i projektowania łazienek, przedstawia trzy długoterminowe trendy w planowaniu i projektowaniu łazienek: Green, Smart i Living.

Pop-up-my-Bathroom_Inside_Outside_ISHdigital21-exspace

foto Messe Frankfurt GmbH / Petra Welzel

Pop-up-my-Bathroom_Inside_Outside_ISHdigital21-exspace

foto Messe Frankfurt GmbH / Petra Welzel

Pop-up-my-Bathroom_Inside_Outside_ISHdigital21-exspace

foto Messe Frankfurt GmbH / Petra Welzel

Jest przynajmniej jedna rzecz, co do której wszyscy się zgadzają: dom nigdy nie odgrywał bardziej wartościowej roli w jakości życia osobistego niż obecnie. Zamknięcie, niepewność, praca w domu i nauka w domu, ograniczenia naszej mobilności i życia towarzyskiego - nie ma wątpliwości, że wszystkie te rzeczy są łatwiejsze do skompensowania i radzenia sobie w przestronnym i atrakcyjnie zaprojektowanym środowisku mieszkalnym niż w ciasnym, niezadowalającym otoczeniu. Ponieważ praca w domu i praca mobilna stają się coraz bardziej rozpowszechnione, skupiamy się na naszych własnych czterech ścianach jako epicentrum naszego życia - a to będzie miało trwały wpływ na otoczenie domowe. A to oznacza, że ​​współczesna architektura będzie musiała sprostać nowym wymaganiom. Przemysł potrzebuje inteligentnych rozwiązań, aby sprostać zarówno zapotrzebowaniu na remonty, jak i rosnącym oczekiwaniom ludzi: trwałości i przytulności.

Odkładając na chwilę domowe biuro i balkon, gdzie w krótkim okresie możliwa jest znacząca poprawa jakości przestrzeni życiowej?

Konieczne będą zmiany strukturalne, aby zapewnić większe plany pięter i więcej zieleni - a tego rodzaju zmiana nie wymaga tylko czasu, można ją osiągnąć jedynie poprzez zwiększenie powierzchni mieszkalnej na mieszkańca i większą niekontrolowaną zabudowę miejską.

Renowacja łazienki i nowe koncepcje łazienek, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na wygodny dom.

Ale są alternatywy. Jednym z obszarów, który nadal ma znaczny potencjał w zakresie poprawy jakości naszej przestrzeni życiowej, jest łazienka. Zapewnia przestrzeń do odosobnienia, kształtowania codziennego życia i relaksu. Jeśli chodzi o istniejące budynki, łazienka jest rynkiem renowacji z dużym stłumionym popytem. Według sondażu przeprowadzonego na zlecenie Niemieckiego Stowarzyszenia Branży Łazienkowej (VDS), 16,7 mln Niemców planuje w najbliższej przyszłości zainwestować w swoje łazienki, a 6,2 mln planuje nawet całkowity remont. Wyzwaniem jest tutaj znalezienie inteligentnych systemów, które można zintegrować z istniejącą tkaniną tak wydajnie i delikatnie, jak to tylko możliwe.

Przyszłość należy do koncepcji, które integrują to, co znajduje się przed ścianą, z tym, co za nią.

Jednak w nowych budynkach możliwe jest zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania na koncepcje łazienkowe, które zapewniają przytulną, naturalną atmosferę i można je połączyć z inteligentnym luksusem i zrównoważonym budownictwem. Nadszedł czas na progresywne rozwiązania od architektów i projektantów łazienek! Pod hasłem Inside | Outside Pop up my Bathroom - platforma informacyjna do kreatywnego planowania, architektury i projektowania łazienek - podnosi świadomość niezbędnej symbiozy między produktami łazienkowymi zorientowanymi na styl życia przed ścianą, a innowacyjnymi systemami instalacyjnymi za nią.

Trendy w projektowaniu łazienek: Green, Smart and Living

.Green Bathroom              

Zrównoważone produkty, nowe projekty i nowe opcje materiałowe łączą ochronę zasobów z poczuciem bliskości natury.

.Green Bathroom to wiecznie zielona łazienka, która odgrywa coraz ważniejszą rolę w tym sektorze. Ale droga do zrównoważonej łazienki nie jest tylko wybrukowana wysoce złożonymi produktami technicznymi i najnowocześniejszymi technologiami; Istotną rolę odgrywają również produkty wykonane z naturalnych materiałów, które mogą służyć przez wiele lat. .Green Bathroom to koncepcja przyszłości, która dąży do optymalnego połączenia inteligentnych, oszczędzających wodę i energooszczędnych produktów, przyjaznej dla środowiska produkcji przemysłowej, zrównoważonych materiałów i trwałego wzornictwa - jednocześnie dając poczucie obcowania z naturą.

Green_Bathroom_POP_UP_ISHdigital21_exspace

Source: Illustration: Björn Steinmetzler; German Bathroom Sector Association

Geberit_Citterio_Living_Bathroom_ishdigital21-exspace

Geberit Citterio foto mat. pras. Geberit

Green_Bathroom_POP_UP_ISHdigital21_exspace

Source: Illustration: Björn Steinmetzler; German Bathroom Sector Association

.Smart Bathroom

Innowacyjna technologia optymalizuje procedury i procedury.

Zamiast pokazywać łazienkę odległej przyszłości, Pop up my Bathroom przedstawia inteligentną łazienkę wyposażoną w techniczne możliwości naszych czasów. Połączenie produktów, które są już na rynku, może zaowocować wzorową. Inteligentną łazienką - z lustrem, które może służyć jako centrum informacyjne, inteligentnymi elementami sterującymi do zastosowań wodnych (prysznic itp.), Toaletami myjącymi sterowanymi za pomocą aplikacji, funkcjami higieny opartymi na promieniowaniu UV.

Smart_Bathroom_POP_UP_ISHdigital21_exspace

Source: Illustration: Björn Steinmetzler; German Bathroom Sector Association

B2_VariForm_Washbasin_Geberit_Smart-Bathroom__ishdigital21-exspace

Geberit B2 VariForm, foto mat. pras. Geberit

.Living Bathroom

Łazienka w coraz większym stopniu staje się przestrzenią życia.

.Living Bathroom jest odpowiedzią na wciąż rosnące zapotrzebowanie na indywidualne, wygodne i przytulne miejsce wypoczynku we własnych czterech ścianach. W ostatnich latach łazienka była poddawana ciągłej modernizacji. Przytulność, duch ducha, moda i styl są bardzo pożądane jako fundamenty profesjonalnie zaprojektowanej łazienki, podobnie jak nowoczesne koncepcje użytkowania, które podnoszą jakość przestrzeni i pozwalają na wykonywanie czynności prozdrowotnych. Łazienka .Living jest wyposażona w więcej mebli i tkanin, jest bardziej elastyczna i atrakcyjna - nie brakuje też starych łazienek, które czekają, aż się obudzą.

Living_Bathroom_POP_UP_ISHdigital21_exspace

Source: Illustration: Björn Steinmetzler; German Bathroom Sector Association

Geberit_Citterio_Living_Bathroom_ishdigital21-exspace

Geberit Citterio foto mat. pras. Geberit

Wystawę Pop up my Bathroom jako jej główny sponsor wspiera Geberit.

Szczegółowe informacje na temat cyfrowego programu wydarzeń ISH 2021 można znaleźć na stronie www.ish.messefrankfurt.com/events

zdjęcia materiały prasowe Messe Frankfurt, Geberit

 marketing_wystawienniczy_exspace

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.