Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> WYDARZENIA
05 kwietnia 2021
wszystkie artykuły z działu >> WYDARZENIA

Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores? Dowiedz sie więcej! Szkolenie online poprowadzi Jerzy Osika

Już 22 kwietnia, podczas szkolenia online „Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores” dowiesz się, jak dzięki pomysłowi na sklep tymczasowy zwiększysz sprzedaż, pozbędziesz się zapasów i obniżysz koszty mimo pandemii. Szkolenie poprowadzi Jerzy Osika, ekspert ds. pop-up stores, sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu. Portal Exspace.pl jest Partnerem Medialnym wydarzenia #patronatexspace

Serdecznie zapraszamy. Zapisz się już teraz na stronie tutaj >>>.

pop-up-jerzy-osika-exspace

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu:

- zwiększysz sprzedaż, pozbędziesz się zapasów, obniżysz koszty i ryzyko handlowe, korzystając z efektywnego, szybko rozwijającego się kanału sprzedaży,

- zyskasz większe poczucie bezpieczeństwa w trakcie, jak i po pandemii, poszerzając sprzedaż wielokanałową o sklepy tymczasowe, które szczególnie teraz świetnie uzupełniają sprzedaż stacjonarną i e-commerce,

- poszerzysz swoje możliwości bezpiecznego testowania pomysłów na nowe: lokalizacje, działania marketingowe, rozwiązania w zakresie zarządzania, visual merchandisingu i obsługi klienta,

- odkryjesz tajemnice sukcesu najlepszych pop-up stores na świecie, by zyskać inspiracje do realizacji własnych pomysłów w kraju i na rynkach zagranicznych,

- poznasz tych, którzy pomogą Ci w rozpoczęciu i w rozwijaniu interesującego i dochodowego biznesu.

Pop-up’owe Ikony

Pop-upowa kwiaciarnia (2016)
Azuma Makoto
Sklep Fendi w Ginza Six w Tokio

Instalacja zaprojektowana przez czarodzieja botanicznego Azuma Makoto z okazji otwarcia największego w Tokio sklepu marki Fendi w Ginza Six powstała w celu promowania kolekcji wiosna / lato 2016 firmy Fendi, której motywem przewodnim była siła kwiatów. Więcej przeczytacie tutaj >>

Foto mat. pras. Azuma Makoto

Foto mat. pras. Azuma Makoto

Foto mat. pras. Azuma Makoto

Foto mat. pras. Azuma Makoto

pop-up-store-jerzy-osika-Azuma_Makoto-exspace

Foto mat. pras. Azuma Makoto

Tom Tailor Truck
imm cologne 2017

Dla fanów niekonwencjonalnych prezentacji: Tom Tailor Truck ze stylowymi meblami na imm cologne 2017. Więcej przeczytacie tutaj >>

pop-up-store-jerzy-osika-Tom_Tailor_Truck_exspace

Foto Exspace.pl

pop-up-store-jerzy-osika-Tom_Tailor_Truck_exspace

Foto Exspace.pl

pop-up-store-jerzy-osika-Tom_Tailor_Truck_exspace

Foto Exspace.pl

‘90s-inspired’
Lee Broom
Milan Design Week 2016

POP-up’owa prezentacja Lee Broom na - ‘90s-inspired’ na Milan Design Week 2016. Brytyjski projektant Lee Broom odtworzył część włoskiego palazzo - wraz z korynckimi kolumnami i sztukaterią - wewnątrz samochód dostawczego. Show ‘90s-inspired’ zaczął się już w Londynie - jakiś czas przed Milan Design Week. Włoskie palazzo w furgonetce wyruszyło w podróż do Mediolanu z Londynu na długo przed otwarciem imprezy. Więcej przeczytacie tutaj >>   

pop-up-store-jerzy-osika-lee-broom-exspace

pop-up-store-jerzy-osika-lee-broom-exspace

IKEA
Salone del Mobile 2017

IKEA ma się świetnie. To, co było jedną z najbardziej przewidywalnych instytucji świata designu, zyskało reputację prawdziwego domu designu, zaangażowanego w inwestowanie w oryginalne talenty. A ich wysiłki na ostatnim Salone del Mobile 2017 miały na celu podkreślenie nowej ery marki i demokracji wzorniczej. Więcej przeczytacie tutaj >>

pop-up-store-jerzy-osika-IKEA-exspace

foto mat. prasowe IKEA

‘1%@IL2007’ (2007)
NENDO
Dom Handlowy w Tokio

Intrygująca i przewrotna scenografia wystawy ‘1%@IL2007’, zaprojektowana przez Nendo w roku 2007, miała miejsce w atrium wielkiego domu handlowego. Zamysłem projektantów były perspektywy patrzenia na wnętrze mieszkania z góry i z dołu, czyli z drugiego piętra i z parteru. Nendo postawił wszystko - od sofy po rośliny na jednej ścianie i na podłodze - tak aby widzowie patrząc z drugiego piętra czuli się tak, jakby byli na pierwszym piętrze, a widzowie na parterze czuli się tak, jakby patrzyli z góry. Goście w istocie "chodzili po ścianach". My się troszeczkę pogubliśmy…. A Wy? Więcej przeczytacie tutaj >> 

pop-up-store-jerzy-osika-Nendo-exspace

photo: Daici Ano

pop-up-store-jerzy-osika-Nendo-exspace photo: Daici Ano

Już 22 kwietnia, podczas szkolenia online „Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores” dowiesz się, jak dzięki pomysłowi na sklep tymczasowy zwiększysz sprzedaż, pozbędziesz się zapasów i obniżysz koszty mimo pandemii. Szkolenie poprowadzi Jerzy Osika, ekspert ds. pop-up stores, sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu.

Serdecznie zapraszamy!

Zapisz się już teraz na stronie: JerzyOsika.com

 marketing_wystawienniczy_exspace

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.