kategorie
inne z tej kategorii
- Laureaci konkursu Samsung ,,Projektuj z Bespoke”!
- Pawilon Polski na EXPO w Dubaju - immersyjna przestrzeń inspirowana naturą
- Art & Design. Wyjątkowa aukcja dzieł sztuki i unikatowego designu
- „My z osiedla A” - Muzeum Miejskie w Tychach zbiera wspomnienia mieszkańców najstarszego tyskiego osiedla
- „Lubomir Tomaszewski. Portret w płomieniach” - pasjonującą opowieść o życiu i sztuce
- Przyczepa do przewozu psów nagrodzona w 16. Edycji konkursu Śląska Rzecz
polecane artykuły
na każdy temat

Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores? Dowiedz sie więcej! Szkolenie online poprowadzi Jerzy Osika
Już 22 kwietnia, podczas szkolenia online „Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores” dowiesz się, jak dzięki pomysłowi na sklep tymczasowy zwiększysz sprzedaż, pozbędziesz się zapasów i obniżysz koszty mimo pandemii. Szkolenie poprowadzi Jerzy Osika, ekspert ds. pop-up stores, sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu. Portal Exspace.pl jest Partnerem Medialnym wydarzenia #patronatexspace
Serdecznie zapraszamy. Zapisz się już teraz na stronie tutaj >>>.
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu:
- zwiększysz sprzedaż, pozbędziesz się zapasów, obniżysz koszty i ryzyko handlowe, korzystając z efektywnego, szybko rozwijającego się kanału sprzedaży,
- zyskasz większe poczucie bezpieczeństwa w trakcie, jak i po pandemii, poszerzając sprzedaż wielokanałową o sklepy tymczasowe, które szczególnie teraz świetnie uzupełniają sprzedaż stacjonarną i e-commerce,
- poszerzysz swoje możliwości bezpiecznego testowania pomysłów na nowe: lokalizacje, działania marketingowe, rozwiązania w zakresie zarządzania, visual merchandisingu i obsługi klienta,
- odkryjesz tajemnice sukcesu najlepszych pop-up stores na świecie, by zyskać inspiracje do realizacji własnych pomysłów w kraju i na rynkach zagranicznych,
- poznasz tych, którzy pomogą Ci w rozpoczęciu i w rozwijaniu interesującego i dochodowego biznesu.
Pop-up’owe Ikony
Pop-upowa kwiaciarnia (2016)
Azuma Makoto
Sklep Fendi w Ginza Six w Tokio
Instalacja zaprojektowana przez czarodzieja botanicznego Azuma Makoto z okazji otwarcia największego w Tokio sklepu marki Fendi w Ginza Six powstała w celu promowania kolekcji wiosna / lato 2016 firmy Fendi, której motywem przewodnim była siła kwiatów. Więcej przeczytacie tutaj >>
Foto mat. pras. Azuma Makoto
Foto mat. pras. Azuma Makoto
Foto mat. pras. Azuma Makoto
Tom Tailor Truck
imm cologne 2017
Dla fanów niekonwencjonalnych prezentacji: Tom Tailor Truck ze stylowymi meblami na imm cologne 2017. Więcej przeczytacie tutaj >>
Foto Exspace.pl
Foto Exspace.pl
Foto Exspace.pl
‘90s-inspired’
Lee Broom
Milan Design Week 2016
POP-up’owa prezentacja Lee Broom na - ‘90s-inspired’ na Milan Design Week 2016. Brytyjski projektant Lee Broom odtworzył część włoskiego palazzo - wraz z korynckimi kolumnami i sztukaterią - wewnątrz samochód dostawczego. Show ‘90s-inspired’ zaczął się już w Londynie - jakiś czas przed Milan Design Week. Włoskie palazzo w furgonetce wyruszyło w podróż do Mediolanu z Londynu na długo przed otwarciem imprezy. Więcej przeczytacie tutaj >>
IKEA
Salone del Mobile 2017
IKEA ma się świetnie. To, co było jedną z najbardziej przewidywalnych instytucji świata designu, zyskało reputację prawdziwego domu designu, zaangażowanego w inwestowanie w oryginalne talenty. A ich wysiłki na ostatnim Salone del Mobile 2017 miały na celu podkreślenie nowej ery marki i demokracji wzorniczej. Więcej przeczytacie tutaj >>
foto mat. prasowe IKEA
‘1%@IL2007’ (2007)
NENDO
Dom Handlowy w Tokio
Intrygująca i przewrotna scenografia wystawy ‘1%@IL2007’, zaprojektowana przez Nendo w roku 2007, miała miejsce w atrium wielkiego domu handlowego. Zamysłem projektantów były perspektywy patrzenia na wnętrze mieszkania z góry i z dołu, czyli z drugiego piętra i z parteru. Nendo postawił wszystko - od sofy po rośliny na jednej ścianie i na podłodze - tak aby widzowie patrząc z drugiego piętra czuli się tak, jakby byli na pierwszym piętrze, a widzowie na parterze czuli się tak, jakby patrzyli z góry. Goście w istocie "chodzili po ścianach". My się troszeczkę pogubliśmy…. A Wy? Więcej przeczytacie tutaj >>
photo: Daici Ano
photo: Daici Ano
Już 22 kwietnia, podczas szkolenia online „Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores” dowiesz się, jak dzięki pomysłowi na sklep tymczasowy zwiększysz sprzedaż, pozbędziesz się zapasów i obniżysz koszty mimo pandemii. Szkolenie poprowadzi Jerzy Osika, ekspert ds. pop-up stores, sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu.
Serdecznie zapraszamy!
Zapisz się już teraz na stronie: JerzyOsika.com
Inne artykuły z kategorii WYDARZENIA
-
Laureaci konkursu Samsung ,,Projektuj z Bespoke”!
-
Pawilon Polski na EXPO w Dubaju - immersyjna przestrzeń inspirowana naturą
-
Art & Design. Wyjątkowa aukcja dzieł sztuki i unikatowego designu
-
„My z osiedla A” - Muzeum Miejskie w Tychach zbiera wspomnienia mieszkańców najstarszego tyskiego osiedla
-
„Lubomir Tomaszewski. Portret w płomieniach” - pasjonującą opowieść o życiu i sztuce
-
Przyczepa do przewozu psów nagrodzona w 16. Edycji konkursu Śląska Rzecz