whirpool
  Pandemia COVID-19 wywołana wirusem SARS-CoV2 - zagroziła ludziom w wymiarze zdrowotnym, psychicznym oraz ekonomicznym. A przecież biznes to ludzie. Firmy to przedsiębiorcy, eksperci, specjaliści, usługodawcy, usługobiorcy, pracownicy, klienci, konsumenci, ludzie. Jeśli pozwolimy, żeby podzielił nas lęk, niepewność, nieufność, kryzys uderzy...
<POWRÓT

na każdy temat

Baza firm

Wszystkie
  Powiedz HELLO, a zajmiemy się wszystkim... od tego się zaczyna. Zespół Republic of Expo to ludzie z pasją tworzenia. Proces projektowania i wdrażania idei w życie sprawia nam ogromną radość. Od początku wiedzieliśmy, że stoiska targowe mogą być czymś więcej niż tylko pustymi ścianami - uważamy, że stoisko jest wizytówką firmy, musi być funkcjonalne, ale też ... przyjemne. Od pierwszej realizacji nasze projekty budziły podziw i uznanie. Stoiska wyróżniały się na tle innych ekspozycji i przyciągały więcej osób. Od tego czasu nieustannie rozwijamy się, łamiemy standardy i wdrażamy w życie najbardziej szalone pomysły naszych projektantów. W większości wykazują się dużą kreatywnością, a im trudniejszy projekt, tym więcej radości. Każdy etap współpracy przebiega w profesjonalnej, swobodnej atmosferze. Dzięki indywidualnemu podejściu grono naszych klientów - zarówno polskich, jak i zagranicznych - stale rośnie. Nasze usługi świadczymy na terenie całego kraju i Europy a nawet w Azji, Bliskim Wschodzie i obu Amerykach. O naszej satysfakcji decyduje zadowolenie naszych klientów. Naszym głównym celem jest spełnienie wizji naszego klienta w 100%. Klient może liczyć na naszą pomoc w planowaniu zagospodarowania przestrzeni wystawienniczej i kreatywnych pomysłów. Nasze doświadczenie, pasja i radość tworzenia sprawia, że ​​każda nasza realizacja jest wyjątkowa. [EN] Say HELLO and we'll take care of everything... that's where it starts. Republic of Expo team are people who have a passion to create. The process of designing and implementing the idea in life gives us great joy. Right from the start we knew that Trade Fair stands can be something more than just empty walls - we believe that the stand is a showcase of the company, it has to be functional, but also... enjoyable. From the first implementation of our projects aroused admiration and appreciation. Stands stood out against other exposures and attracted more people. Since then we have continued to improve, we break the standards and implement in life the most crazy ideas created by our designers. They mostly show great creativity, and the more challenging the project - the more we enjoy. Each stage of cooperation is carried out in a professional, relaxed atmosphere. Thanks to our individual approach, the number of our customers - both Polish and foreign - is constantly growing. We provide our services throughout the country and Europe and even in Asia, the Middle East and the Americas. Our satisfaction is determined by the satisfaction of our clients. Our main goal is to keep the vision of our client 100% completed. The customer can count on our help in planning the development of the exhibition space and creative ideas. Our experience, passion and joy of creation is what makes each of our implementation unique.
  LedLIVE® to trzy gałęzie działalności: sprzedaż, wynajem i serwis ekranów w technologii LED. Każda z nich dostarcza klientowi niezbędną wiedzę, dopasowane do potrzeb najnowocześniejsze rozwiązania oraz najwyższą jakość usług. Dzięki takiemu połączeniu LedLIVE® jest dziś liderem w branży ekranów LED w Polsce. Zespół LedLIVE® działa na rynku od ponad 14 lat. Oferta obejmuje: SPRZEDAŻ EKRANÓW LED - ekrany transparentne, innowacyjne rozwiązanie o 70% przeźroczystości, dedykowane m.in. do witryn sklepowych czy szklanych elewacji - ekrany do instalacji stałych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pomieszczeń, z funkcją serwisowania od przodu bez konieczności ingerencji w konstrukcję, służące głównie jako nośnik reklamowy - ekrany tzw. rentalowe z funkcją szybkiego montażu i demontażu, używane głównie podczas eventów - ekrany uzupełniające m.in. wolnostojące postery, listwy pod półki sklepowe, hologramy, telewizory czy elementy dekoracyjne pod DJ-ki WYNAJEM EKRANÓW LED - ekrany do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych - transport, instalacja oraz demontaż - obsługa techniczna - projekty sceniczne SERWIS EKRANÓW LED - bezpłatny serwis podczas trwania gwarancji - 250 serwisantów na terenie całego kraju - reakcja 24 h - doświadczona, znająca najnowsze technologie ekipa serwisowa LedLIVE® to połączenie najlepszych produktów na rynku, zaangażowania w prowadzone projekty i rzetelności oferowanych usług. Działalność firmy odbywa się w wielu segmentach jak media, reklama, retail, public czy event, a swój obszar działania rozszerza również na rynki zagraniczne.
  Jesteśmy firmą z Łodzi zajmującą się wystawiennictwem targowym już od 1991 roku. Działamy na terenie całej Polski i Europy. Doświadczenia zdobywane na przestrzeni lat pozwalają nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Kreatywność naszych projektantów pozwala na tworzenie nowatorskich i niepowtarzalnych propozycji. Propozycji, które nasi w pełni profesjonalni pracownicy z powodzeniem wcielają w życie. Z roku na rok wzbogacamy naszą ofertę, oprogramowanie oraz park maszynowy. Pozwala nam to na projektowanie i realizację wysoce zaawansowanych technologicznie stoisk oraz bycie konkurencyjnymi na rynku krajowym i międzynarodowym. Oprócz zabudowy targowej oferujemy także aranżację wnętrz sklepowych, zabudowę eventów, wolnostojące stoiska informacyjne i materiały POS. Współpracę z klientem prowadzimy z ogromną starannością na każdym etapie zaczynając od profesjonalnego projektu, kończąc na opiece podczas targów oraz po ich zakończeniu. W zakres naszych usług wchodzi także transport wraz z całą logistyką, montaż i demontaż stoiska, magazynowanie elementów zabudowy oraz wynajem sprzętów AGD i RTV. Oprócz niestandardowych, personalizowanych stoisk, oferujemy naszym klientom zabudowy modułowe, systemowe oraz piętrowe. Pozostajemy w bliskiej współpracy między wiodącymi producentami systemów wystawienniczych oraz z dostawcami materiałów i komponentów stoisk. Dysponujemy zabudową oktagonalną białą, systemami rampowymi  „TRISTAR” i "Quadro " oraz systemem „MAXIMA LIGHT”. Konstrukcje zabudowy niestandardowej budujemy na płytach MDF, GK, OSB oraz PMMA. Nasze kompleksowe zabudowy targów, wnętrz sklepowych i standów zapewnią Państwu zaprezentowanie swoich produktów na najwyższym poziomie. Zaprojektujemy i zrealizujemy nowoczesne, wysoko zaawansowane technologicznie stoisko, dzięki któremu Państwa produkty będą się wyróżniać na tle innych i pozwolą pozyskać nowych klientów.
  OD 15 LAT WSPIERAMY SPRZEDAŻ NAJLEPSZYCH MAREK Posiadamy własny, solidnie wyposażony park maszynowy. Mamy możliwość obróbki różnych materiałów. Od szerokiej gamy tworzyw sztucznych po drewno, materiały drewnopochodne, płyty meblowe, płyty MDF. Pracujemy także w ciężkich materiałach takich jak stal czy aluminium. We własnym zakresie realizujemy lakierowanie proszkowe i wodne. Zapewniamy obsługę logistyczną, montażową i serwisową z wykorzystaniem własnych, przeszkolonych i posiadających uprawnienia do pracy w punktach sprzedaży ekip. Realizujemy zlecenia na terenie całej Polski i za granicą. Naszą ofertę adresujemy przede wszystkim do pracowników działów Sprzedaży, Trade Marketingu, Category Managementu, Marchandisingu i Wizualizacji. Pracujemy z najlepszymi. Realizujemy projekty dla dużych, wymagających marek. Na swoim koncie mamy tysiące ciekawych projektów. Do każdego z nich podchodzimy z pasją i zaangażowaniem. Każdy to nowe doświadczenie i rozwój. Śledzimy trendy w designie, stosowanych materiałach i technologiach. Wszystkie te nurty staramy się ambitnie łączyć, dzięki temu realizacje GRT są innowacyjne i świeże. Grono naszych Kontrahentów to w przeważającej mierze stałe, wieloletnie współprace. Największą dla nas radością i dumą jest fakt, że nasi Klienci nas polecają. Wiemy, że takiego zaufania nie można zawieść. Lubimy naszych Klientów, a oni lubią nas. Z pasją i zaangażowaniem pracujemy na tę sympatię.
  Oszołomienie - to efekt na jakim zależy nam i naszym klientom podczas projektowania i realizacji wystaw sklepowych. Wielokrotnie udowodniliśmy, że nie bez powodu „oszołomienie” jest naszą domeną, a kreatywność, komunikatywność i niepowtarzalność są nieodzowne w naszej codziennej pracy. Celem DAZE jest przekształcenie nawet najbardziej niewyobrażalnych wizji w rzeczywistość. Dzięki  ponad 20 letniemu doświadczeniu oraz zespołowi specjalistów jesteśmy w stanie sprostać wszystkim oczekiwaniom i wyzwaniom. Nasze realizacje można zobaczyć na całym świecie w sklepach Tommy Hilfiger, Strellson, Joop, Asics, Bijenkorf czy Jelmoli. W naszej ofercie znajdują się również: - Stanowiska pop-up – Logobloki -Trofea - Nagrody i statuetki – Dekoracje - Meble sklepowe, biurowe oraz do domu. [EN]  DAZE began serving international retailers in 1993, providing high-quality shop solutions by providing design and manufacturing services. During the last 20 years, the company began to build a global presence. We not only participated in various exhibitions, but we also worked with clients and partners around the world to advance our scope of service. In the future, we will keep focusing on customer needs and relationships and continue providing the best products and solutions. We are working across retail, event, exhibition, hospitality, private sector and corporate environments.
  Interstone to Polski dystrybutor i importer kamienia, który sprowadza najwspanialsze okazy aż z 15 krajów świata, m.in. z Brazylii, Chin, Indii, Portugalii, Wietnamu, Hiszpanii czy Włoch. Filozofia firmy założonej w 2000 r. opiera się na wykorzystaniu tego, co w naturze najpiękniejsze. Ta miłość do kamienia narodziła się we właścicielach we Włoszech. A dziś swoją pasją do szlachetnych materiałów zarażają innych.
  REJS to jedna z wiodących firm sektora akcesoriów meblowych w Europie. Specjalizuje się w produkcji elementów wyposażenia z drutu, stali i aluminium do nowoczesnej kuchni i garderoby. 27 lat doświadczenia, stabilna organizacja (ponad 600 zatrudnionych osób), a także rozwinięta sieć dystrybucyjna w kraju i za granicą gwarantują firmie nieustanny rozwój. Nowoczesny park maszynowy rodzinne wartości, zespół wykwalifikowanych pracowników i "know how" pozwalają zaś na ciągłe doskonalenie produktów i usług. Wszystkie innowacje marki pozwalają proponować rozwiązania, które podnoszą komfort codziennego życia. 
  Opoczno to uznany i najstarszy polski producent płytek ceramicznych i gresowych. Początki firmy sięgają 1883 roku. Obecnie to lider w kreowaniu trendów we wzornictwie wykończenia i wyposażenia wnętrz. Subtelne łączenie tradycji i technologii sprawia, że wszystkie produkty z polskiego Opoczna wyróżniają się wyjątkową estetyką i wysoką jakością. Cenione przez projektantów kolekcje są odzwierciedleniem światowych trendów w designie. Wysoka jakość wyrobów jest efektem zastosowania najnowszych technologii w procesie produkcji. Marka jako jedna z pierwszych wprowadziła płytki rektyfikowane. W tym roku oferta producenta została poszerzona m.in. o serię wielkoformatowych płyt gresowych w formacie 120x60 cm, które już zyskały uznanie wśród inwestorów i architektów. Nagrody i wyróżnienia 2019 – Perła Ceramiki UE 2019, Wielka Perła Ceramiki UE 2019 z Diamentami 2019 – I miejsce w plebiscycie StandOUT. Warsaw Build 2019 na najlepsze stoisko (Opoczno & Cersanit) 2018 – Superbrands Polska Marka 2018 2018 – Perła Ceramiki UE 2018 2017 – Perła Ceramiki 2013 – nagrody Superbrands i Superbrands Created in Poland 1997 – Złota Statuetka Lidera Biznesu 1993 – godło „Teraz Polska”  
  Wszystko ma swoją historię. A historia marki Miloo Home, sieci salonów oferujących ekskluzywne kolekcje designerskich mebli i dodatków, zrodziła się z miłości do piękna i podróży. To w najdalszych zakątkach świata projektanci Miloo Home odkrywają tkaniny, tekstury, wzory i kolory, które potem znajdują odzwierciedlenie w – często ręcznie wykonanych – meblach i akcesoriach. Z poznawania różnych kultur czerpiemy nie tylko ogromną radość, ale także inspirację do tworzenia niezwykłych przedmiotów, które pomogą zbudować wyjątkowe, pełne uroku i ciepła wnętrza. W naszej ofercie znajdują się nie tylko najwyższej klasy meble do domu i ogrodu, ale i dodatki – lustra, ceramika, tekstylia czy ramki. Zaprojektowane z dbałością o każdy detal, stanowią idealne połączenie eleganckich form i doskonałej jakości materiałów. Klasyka czy nowoczesność? Już nie trzeba wybierać. Bez względu na preferencje, w Miloo Home każdy znajdziesz coś dla siebie. Od jasnych, wygodnych sof w klasycznym stylu, przez kolekcje w duchu eko, aż po szykowne lampy w klimacie glamour czy surowe w swoim wyrazie dodatki pasujące do industrialnych loftów. A jeśli to wciąż za mało, przygotowaliśmy kolekcję wyjątkowych mebli na zamówienie, które dopasujemy do indywidualnych potrzeb klienta. W salonach Miloo Home, oprócz produktów firmowych, odkryć można również bogaty asortyment najlepszych światowych marek, które pomogą kompleksowo urządzić każdą przestrzeń – zarówno prywatną, jak i komercyjną. Współpracujemy m.in. z producentami mebli, oświetlenia I dodatków, takimi jak:  Eichholtz, Trebord, Riviera Maison, Hudson Valley Lighting Group, Grand Design, LOCHERBER® MILANO, Acqua di Parma czy Dr Vranjes. Wszystko po to, aby pomóc spełnić naszym klientom marzenia o idealnym wnętrzu. Salony Meblowe Miloo Home >>
  Laminam to włoski producent spieków kwarcowych, który od kilku lat działa na polskim rynku. Filozofia tej światowej sławy marki opiera się na oryginalnym designie inspirowanym naturą, doskonałej funkcjonalności na miarę XXI wieku oraz proekologicznym podejściu. Spieki kwarcowe powstają w oparciu o naturalne komponenty, przy zastosowaniu technologii zakładających niskie zużycie energii oraz brak emisji trujących substancji. Te filary zaowocowały wieloma nagrodami, z których najważniejszą jest Red Dot Award z 2016 r.: wyróżnienie Red Dot: Best of the Best otrzymała płyta Laminam Star Maker zaprojektowana przez Maca Stopę. Zapraszamy do Showroomu Laminam w Warszawie! al. Jerozolimskie 13202-305 WARSZAWA (budynek - Eurocentrum - Delta) Magazyny Laminam: Magazyn Centralny ul. Styropianowa 2, 96-320 ADAMOWICE Magazyn Chrzanów ul. Kroczymiech 38G, 32-500 CHRZANÓW Magazyn Wrocław ul. Grabiszyńska 241; 53-234 WROCŁAW Magazyn Poznań ul. Św. Michała 58, 61-118 POZNAŃ  
  Na początku był pomysł. Powstanie aplikacji Dotykačka poprzedzał oryginalny pomysł. Na początku 2014 roku trzej przyjaciele starali się wspólnie wymyślić najlepszy sposób na efektywną rejestrację przychodów stoiska z lodami. Po krótkim czasie projekt nie dotyczył już tylko sprzedaży lodów. Aplikacja zaczęła się otwierać na inne rodzaje działalności. Z pierwotnie prostej aplikacji, Dotykačka stała się najczęściej stosowanym systemem kasowym działającym na platformie Android w Czechach. Dotykačka zapewnia niezawodne i przystępne cenowo usługi firmom każdej wielkości we wszystkich sektorach. Jest nowoczesnym, łatwym w obsłudze i szybkim system kasowym z wielką ilością praktycznych funkcji i akcesoriami. Rozwiązania marki optymalizują biznes w trudnych czasach COVID-19. Pracując na systemie Dotykačka klient swobodnie może płacić bezstykowo, zmniejszając w ten sposób swoją interakcję z obsługą. Aplikacja dostępna jest w 22 krajach świata, w 12 językach, w tym także w języku polskim. Firma proponuje też wiele rozwiązań dla właścicieli biznesów i menadżerów HoReCa – rozpoczynając do systemu rezerwacji, stanów magazynowych, Mobilnego Sprzedawcy, funkcji Happy Hours, punktów lojalnościowych i wielu, wielu innych. To szereg rozwiązań umożliwiających prowadzenie biznesu z dowolnego miejsca, w czasie rzeczywistym. To również integracja z Uber Eats oraz wielu innych ułatwień, których jest ponad 70. Oficjalnym dystrybutorem Dotykačka na polski rynek jest Ornago Sp. z o.o ---------- O dobrze zaprojektowanym systemie kas fiskalnych - Petr Menclík, CEO i Dyrektor Zarządzający firmy Dotykačka Czechy rozmawia z Moniką Tokarską dla portalu Exspace.pl  
  HOLA DESIGN to pracownia z wieloletnim stażem i renomą na rynku polskim i zagranicznym. Na swoim koncie mamy setki zrealizowanych projektów oraz możemy pochwalić się członkostwem w prestiżowych międzynarodowych organizacjach branżowych. Zespół pracowni tworzą doświadczeni projektanci posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie, co gwarantuje skuteczność w działaniu. Za podstawę naszych działań przyjmując profesjonalne podejście do realizowanych tematów oraz dbałość o jakość proponowanych rozwiązań, na pierwszym miejscu stawiamy satysfakcję klientów, do ich wytycznych i oczekiwań dopasowujemy prezentowane pomysły projektowe. Łącząc kreatywne podejście ze zrozumieniem oczekiwań klienta, nasz zespół projektowy tworzy przestrzenie o prostej, czytelnej formie, przemyślanej funkcjonalności i nowoczesnym stylu służące potrzebom użytkowników. Dobry projekt jest niezbędnym elementem do stworzenia wnętrza mieszkania lub domu zgodnego z osobistymi potrzebami i upodobaniami lub lokalu użytkowego będącego wizytówką firmy. Jeśli oczekujesz profesjonalnej, kompleksowej obsługi, zapraszamy do kontaktu. Oferujemy obsługę nie tylko w fazie projektowej, ale również realizacyjnej. Opierając się na posiadanym doświadczeniu i grupie sprawdzonych kooperantów, oferujemy kompleksowe usługi w zakresie zarówno aranżacji, jak i projektowania wnętrz oraz projektowania architektonicznego, a także w zakresie implementacji własnych pomysłów projektowych, obsługi wykonawczej inwestycji i dostarczania materiałów oraz produkcji i dostaw elementów na indywidualne zamówienie, w tym mebli. Pracownia posiada trzy biura – w Warszawie, Gdyni i Poznaniu. WARSZAWA ul. Przasnyska 4 lok. 1 01-756 Warszawa GDYNIA NAVY OFFICE aleja Zwycięstwa 235/18 81-521 Gdynia POZNAŃ ul. Stróżyńskiego 11 60-691, Poznań
  Jeśli fotograf jest dobry, to słowa są zbędne – wszystko widać na zdjęciach. Jestem absolwentem fotografii na Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Specjalizuję się w fotografii architektury i wnętrz. Od kilkunastu lat współpracuję z architektami, projektantami wnętrz, deweloperami oraz cenionymi markami Regularnie publikuję w magazynach wnętrzarskich oraz na portalach branżowych i lifestylowych. Dążę do kadrów, które uchwycą wyjątkowość fotografowanych obiektów. Nieustannie fascynuje mnie naturalne światło, które najlepiej potrafi wydobyć piękno, faktury i barwy. Swoją pracę cenię przede wszystkim za możliwość kontaktu z twórczymi ludźmi. Każde spotkanie jest dla mnie źródłem inspiracji. Poza sesjami fotograficznymi, angażuję się w życie branży - biorę udział w wydarzeniach i konferencjach tematycznych, dzieląc się swoją pasją i spostrzeżeniami.
  Gary Woodpecker Jesteśmy organizacją inżynieryjną, produkcyjną i konsultingową, zawsze służymy doradztwem technicznym w ramach realizowanych projektów. Nasi monterzy to doświadczeni, wysokiej klasy specjaliści, którzy działają szybko i zawsze zostawiają po sobie porządek. Połączenie naszych możliwości projektowych i produkcyjnych umożliwia realizację unikatowych konstrukcji stalowych o imponującej skali i różnorodności – niezależnie od tego czy są to duże obiekty sportowe, przemysłowe, kulturalne czy wnętrze Twojego mieszkania.  Firma Gary Woodpecker zajmuje się projektowaniem oraz wykonywaniem mebli.  Tworzymy własną, autorską linię mebli oraz akcesoriów, a także wykonujemy projekty i realizujemy je na zamówienie klienta wg jego pomysłu. W zakres naszej oferty wchodzą: - Meble i akcesoria - Meble komercyjne / restauracyjne / barowe / biurowe itp.   - Architektura miejska - Dekoracje ścienne – Wall decor - Panele ażurowe, ścianki - Witryny loftowe, drzwi loftowe, zabudowy szklane - Balustrady, wycinane cnc, klasyczne - Ogrodzenia, wycinane cnc, klasyczne - Konstrukcje stalowe wszelkiego rodzaju - Udostępniamy nasze modele 3D, tworzymy inne modele 3D na potrzeby    projektanta / architekta - Doradzamy pod względem technologicznym - Wykonujemy wizualizacje i rendering Ponadto Gary Woodpecker i jej pracownicy dysponują bogatą wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie konstrukcji stalowych, co pozwala realizować zarówno duże przedsięwzięcia inwestycyjne, jak i te mniejsze. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie produkcji. Świadczymy usługi z zakresu: - projektowania  - przygotowywania projektów do produkcji  - cięcia laserowego, plazmowego, waterjet - gięcia - w zakres naszych usług wchodzą także:  - spawanie - malowanie proszkowe - galwanizacja
  Zajmuję się fotografią architektury i wnętrz. Współpracuję z architektami, projektantami wnętrz, deweloperami oraz cenionymi markami Zdjęcia realizacji, które sfotografowałem regularnie publikowane są w magazynach wnętrzarskich oraz na portalach branżowych i lifestylowych. Zapraszam do współpracy!
  Anna Maria Sokołowska Architektura Wnętrz (dawniej Pracownia Projektowa Dragon Art ) Zajmujemy się profesjonalnym i kompleksowym projektowaniem wnętrz i mebli na indywidualne zamówienie. W naszej pracy stawiamy na funkcjonalność, estetykę, prostotę dopasowaną indywidualnie do Klienta. Wnętrze łączymy ze stylem życia i charakterem jego właścicieli, ze szczególną dbałością o ich potrzeby. Proponujemy ponadczasowe rozwiązania, które przez lata będą urzekać i zaskakiwać. Zajmujemy się zróżnicowanymi tematami począwszy od mieszkań, apartamentów i domów prywatnych, poprzez wnętrza użyteczności publicznej. Współpracujemy z deweloperami tworząc mieszkania pokazowe będące wizytówką nie tylko dewelopera, ale indywidualną identyfikacją danego osiedla. Projektujemy również meble na indywidualne zamówienie. Nasz zespół opiera się na kompleksowych działaniach od projektu koncepcyjnego, poprzez projekt wykonawczy, nadzór autorski nad inwestycją oraz pomoc w zamawianiu materiałów i dostawach na miejsce inwestycji. Współpracujemy z wykwalifikowanymi specjalistami z różnych branż. Zapraszamy do współpracy! Nagrody: Nagroda Residential Space Award - Międzynarodowy konkurs Modern Decoration International Media Award. I Miejsce - Konkurs na najlepszy projekt woj. pomorskiego wg magazynu Dobrze Mieszkaj. Nagroda za Apartament w kamienicy w Gdańsku. I Miejsce - Konkurs “Gdyńskie mieszkanie czynszowe” organizowany przez miasto Gdynia w ramach IV Weekendu Architektury. I Miejsce - Konkurs FoorniFEST w kategorii łazienka w realizacji Apartamentu na Polanie. Podwójne Wyróżnienie Konkurs “Zoom na miasto” organizowany przez portal homebook.pl. Wyróżnienie - Konkurs FoorniFEST - kategoria “Wnętrze dla Kowalskiego”. Wyróżnienie za połączenie funkcjonalności i minimalistycznej estetyki wnętrza. Wyróżnienie - Konkurs na najciekawszy projekty wnętrz organizowany przez magazyn Czas na Wnętrze oraz serwis UrzadzamyDom.pl. Wyróżnienie - 11 edycja konkursu Vasco - kategoria “Realizacja” Dodatkowa nagroda - Konkurs FoorniFEST Wnętrza Mieszkalne wytypowana przez Barlinek Drewno Forever.
  Bester Studio, wyrosło na bazie kilkudziesięciu lat doświadczeń z technologią formowania sklejki i spotkaniu z młodymi polskimi projektantami. Przy tworzeniu kolekcji okładzin ściennych - paneli ściennych 3d, inspirowali się oni skandynawskim designem i elastycznością materiału - sklejki bukowej. Efektem ich pracy, są unikalne koncepty dekoracji i okładzin ściennych. Płynące kształty, spektakularnie odbijające światło, zmieniające się wraz z perspektywą. Smukłe, perfekcyjnie gładkie, ręcznie szlifowane krawędzie. Autentyczność i szlachetność drewna na ścianie w najlepszym wydaniu - kolekcja dekoracyjnych paneli ściennych FORM. Produkty Bester Studio, stanowią doskonałe, oryginalne uzupełnienie dla wyposażenia wnętrz ale i przyciągający wzrok dekor przestrzeni ekspozycyjnej. Bester Studio – odkryj sklejkę na nowo dla swojego PROJEKTU!
  W życiu ważne jest, aby robić to, co się kocha.Dlatego zajmuję się fotografią. Robienie zdjęć jest moją pasją od piętnastego roku życia. Edukacja w gimnazjum i liceum plastycznym we Wrocławiu pomogła mi poznać podstawy tej dziedziny, które później rozwijałam studiując na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Fotografuję dla siebie i dla innych. Zawodowo fotografią zajmuję się od 2008 roku. Realizując zlecenia komercyjne stawiam na jakość wykonania, profesjonalizm, rzetelność i indywidualne podejście do każdego klienta. Posiadam doświadczenie w fotografowaniu ludzi, mody, wnętrz, produktów i architektury. Tworząc dla siebie, najbardziej interesuje mnie aspekt psychologiczny fotografii oraz obszar relacji międzyludzkich. Oprócz fotografowania uwielbiam muzykę, kocham rysować, podróżować i żeglować.
  Projektowanie przestrzeni publicznych czy prywatnych jest dziś skomplikowaną i złożoną dyscypliną. Oprócz kreacji wizualnej wiedzionej intuicją, ale kontrolowanej funkcją i wewnętrzną logiką formy, na projekt mają wpływ różne dyscypliny. Teoria komunikacji i marketing, socjologia i psychologia postrzegania, techniki narracji i hipertekst, semiotyka wizualna i retoryka, systemy wizualne i metody typografii, historia i jeszcze raz dużo psychologii. Tak dzisiaj wygląda praca nad wnętrzami i taką pracę Żaneta Mikołajczyk, prowadząca w Katowicach autorskie studio projektowe Home Bee, uwielbia od kilkunastu lat! Jak sama mówi: „Kocham ludzi, kocham być wśród ludzi i dla nich tworzyć. Tak powstają wnętrza Home Bee.”
  Chapel Parket to marka, którą sygnowane są najbardziej ekskluzywne drewniane podłogi. Marka oferuje produkty jedyne w swoim rodzaju, powstające w sposób przyjazny dla środowiska. Do tworzenia naszych podłóg wykorzystujemy wyłącznie najwyższej jakości europejskie drewno dębowe. Począwszy od surowego drewna, aż po gotowy produkt - podłogi Chapel Parket są wytwarzane tylko na zamówienie. Wszystkie kolekcje podłóg Chapel Parket mają heblowaną powierzchnię, dzięki czemu zyskują ciepły i naturalny wygląd. Dzięki tej metodzie obróbki, bez użycia papieru ściernego, producent uzyskuje unikalny wizualnie efekt. Inwestorzy mogą nabyć zarówno elementy poddane opatentowanym procesom postarzania, jak i materiał bez celowych uszkodzeń. Wszystkie podłogi Chapel Parket są zabezpieczane specjalnym olejem woskowym wzbogaconym o związki krzemu. Substancja ta zabezpiecza drewno i chroni je przed uszkodzeniami znacznie lepiej niż inne preparaty.
  Marka Kratki to renomowany producent wkładów kominkowych, ogrzewaczy gazowych, kominków wolno stojących, biokominków oraz akcesoriów. Filozofia firmy, zbudowana wokół idei „dobre, bo polskie”, przyniosła marce nie tylko zasłużone miejsce w czołówce firm kominkowych, ale także wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, m.in. Płomień Roku 2019, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich 2020 czy Laur Klienta w kategorii „Kominki i wkłady kominkowe”. Firma Kratki.pl udowadnia, że światowy design może iść w parze z doskonałą funkcjonalnością. Nagrody: Płomień roku 2017 Certyfikat środowiskowy Certificato Ambientale ZŁOTY MEDAL MTP 2019 – WYBÓR KONSUMENTÓW DESIGN DLA KONESERA 2018 ZŁOTY MEDAL MTP KOMINKI 2018 Tytuł ECO-Kominek PLUS
  MS więcej niż OKNA produkcją stolarki zajmuje się od roku 1993. Kolejne lata to okres doskonalenia produktów i dynamicznego rozwoju. Dziś Grupę MS tworzą 2 wyspecjalizowane przedsiębiorstwa ze 100% polskim kapitałem, zatrudniające blisko 500 pracowników. W Grupie MS stawiamy na termoizolację, statykę, izolacyjność akustyczną, design, a także racjonalną gospodarkę odpadami (wszystkie odpady przekazujemy do recyklingu). Produkujemy okna w najnowszych technologiach PVC: wielokomorowe profile 73, 76 i 82 mm. W ofercie mamy również rolety i żaluzje fasadowe, stolarkę aluminiową, a także drzwi wejściowe w bogatej gamie wypełnień. Dużą popularnością cieszą się rozwiązania tarasowe MS – zwłaszcza drzwi podnoszono-przesuwne Patio HST 82 i Patio HST 76 „fast assembling” z unikalną technologią montażu na budowie. Ważnym elementem oferty są szyby zespolone. Produkujemy je w oparciu o najnowsze technologie termiczne, realizowane na zautomatyzowanych liniach produkcyjnych. Pozwala to nam zaoferować w standardzie szybę dwukomorową SUPERtermo® o Ug=0,5 W/m2K. Chcemy, aby nasze produkty były coraz lepsze, dlatego współpracujemy z najważniejszymi jednostkami naukowo-badawczymi m.in. Instytutem Techniki Budowlanej, Polskim Instytutem Budownictwa Pasywnego, Związkiem Polskie Okna i Drzwi, Uniwersytetem w Trondheim i Instytutem Badań nad Stolarką Otworową w Rosenheim. Sami też prowadzimy badania, a nasi specjaliści nieustannie pracują nad innowacjami, które stają się wyróżnikami na rynku. To oni stworzyli technologię Wzmocnień Termicznych MS, szybę SUPERtermo czy metodę pozwalająca łączyć naroża ram i skrzydeł pod kątem prostym zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Sieć dystrybucji Grupy obejmuje ponad 250 krajowych i zagranicznych salonów sprzedaży. Eksportujemy m.in. do krajów Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych i Kanady. Współpracujemy z profesjonalistami, co gwarantuje naszym Klientom wysoki standard i kompleksową obsługę. Profesjonalny montaż Autoryzowanego Partnera Handlowego pozwala na wydłużenie gwarancji z 5 do 7 lat.
  Firma Habe istnieje na rynku od kilkunastu lat, jest producentem oferującym ekskluzywne meble sklepowe i elementy przestrzeni publicznych i wystawienniczych. Nasze produkty łączą w sobie oryginalność, prostotę i elegancję oraz nietuzinkowe rozwiązania techniczne. Gotowi jesteśmy sprostać nawet najbardziej awangardowym pomysłom współczesnych projektantów i architektów wnętrz. Nasze możliwości: Realizujemy gotowe  projekty. Mamy zaplecze techniczne do realizacji gotowych projektów,  opracowujemy rysunki wykonawcze na podstawie wizualizacji, dostosowujemy realizację projektu do możliwości klienta. Współpracujemy z projektantami. Pomagamy w doborze rozwiązań technicznych i materiałowych do zamierzonych efektów wizualnych i finansowych projektu oraz łączymy różne dziedziny realizacji. Doradzamy przy tworzeniu projektów. Dzięki stałej współpracy z naszymi dostawcami, mamy dostęp do ogromnej bazy najnowszych materiałów i dodatków w formie próbek, które pozwalają nam na przedstawianie projektantom i klientom rzeczywistych rozwiązań, łatwych do skonfrontowania z wirtualną rzeczywistością. Przedstawiamy również, na etapie oferty, próbki wykończenia materiałów, łączeń i rozwiązań technicznych. Wykonujemy prace kompleksowo. Powierzony nam projekt jest przez nas realizowany kompleksowo od stolarni i ślusarni zaczynając na pracach tapicerskich, kamieniarskich i szklanych kończąc. Montaż. Realizacje projektu zamykamy montażem w obrębie całego kraju. Stolarnia Zespół techników – rzemieślników oraz nowocześnie wyposażona stolarnia pozwala nam nie tylko fachowo wykonywać zlecenia, ale często eksperymentować z materiałami i rozwiązaniami przy tworzeniu np. prototypów.Pracujemy niestandardowo podchodząc do wielu zagadnień w nietuzinkowy sposób. Wprowadziliśmy ostatnio gięcie sklejki i łączenie miedzi z MDF. Pracujemy z materiałem drewnianym i drewnopodobnym: MDF, sklejka, OSB, laminaty, płyty wiórowe oraz z tworzywami sztucznymi typu plexiglas i spienione PCV. Ślusarnia Metal jest naszym drugim ulubionym materiałem. Staramy się do niego podchodzić zarówno tradycyjnymi metodami jak i używając nowoczesnych rozwiązań. Pracujemy ze stalą nierdzewną, stalą czarną, blachą kortenowską, ostatnio z miedzią. Gniemy rurki stalowe. Stosujemy lakierowanie proszkowe i mokre. Przez lata wypracowaliśmy sobie podwykonawców, którzy rozszerzają nasze możliwości. Firma HABE Kinga Kosińska jest właścicielem marki FAM FARA.
  CONTINO Meble Biurowe to firma, zajmująca się szeroko pojętym wyposażeniem firm w meble biurowe. Oferowane przez nas meble, fotele, krzesła i biurowe sprawiają, że przestrzeń biurowa jest przyjazna, stanowiska pracy ergonomiczne, a biuro prezentuje się profesjonalnie i efektownie. Meble CONTINO to meble doskonałej, jakości, spełniające wysokie wymagania stawianym przez nowoczesne pomieszczenia biurowe. Działamy kompleksowo – doradzamy, projektujemy i aranżujemy biura, poczekalnie, recepcje, gabinety, sale konferencyjne, a także zapewniamy dostawę i montaż mebli oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Dzięki wyposażeniu biura meblami oferowanymi przez firmę CONTINO zadbasz nie tylko  o ciekawy design, ale przede wszystkim o komfort pracowników, który zwiększa szanse na efektywną pracę oraz osiągnięcie sukcesów firmy.  Współpracujemy z najlepszymi polskimi producentami mebli biurowych.  Nasza oferta obejmuje: • meble biurowe pracownicze - biurka, przystawki, stoły, szafy, regały, kontenerki • meble gabinetowe managerskie - biurka, stoły, szafy, regały, komody, siedziska • lady recepcyjne - meble do recepcji i sekretariatu, szafy, regały, siedziska • fotele i krzesła biurowe - obrotowe, pracownicze, gabinetowe, konferencyjne • meble konferencyjne - stoły, siedziska, krzesła i fotele • sofy i fotele - sofy biurowe, pufy, narożniki, meble do stref relaksu • ścianki działowe - tapicerowane, przeszklone, panele nabiurkowe tapicerowane • systemy akustyczne - panele biurkowe, ścienne, sufitowe, budki cichych rozmów • meble kuchenne - aneksy kuchenne, krzesła, stoły, kuchnie biurowe • szafy wnękowe pod zabudowę - zabudowy biurowe na wymiar • projektowanie i aranżacje biur, poczekalni, recepcji, gabinetów, sal konferencyjnych • transport i montaż mebli biurowych • zapewniamy finansowanie mebli przez Leasing Zaprojektujemy i w pełni urządzimy Twoje biuro. W branży mebli biurowych działamy od wielu lat. Mamy duże doświadczenie i wielu usatysfakcjonowanych klientów. Oferowane przez nas meble biurowe sprawiają, że przestrzeń biurowa jest przyjazna a biuro prezentuje się profesjonalnie i efektownie. Zapraszamy do współpracy!
  GRESTON to salon wyposażenia wnętrz istniejący na rynku od 1996 roku i prezentujący najświeższe trendy światowego wzornictwa. Na ponad 2000 m2 ekspozycji znajdziemy m.in.: najwyższej jakości płytki ceramiczne, ceramikę sanitarną, armaturę, meble i akcesoria łazienkowe oraz oświetlenie do całego domu. Salon GRESTON to także miejsce, w którym klienci mają szansę skorzystać z porad zespołu specjalistów z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży, porozmawiać z projektantem wnętrz lub wybrać rekomendowanego wykonawcę. A wszystko to w otoczeniu niebanalnych aranżacji odpowiadających aktualnym trendom i pełnych nowości technologicznych.
  Love Exhibitions Consulting tworzy strategie wystawiennicze o zasięgu globalnym oferując usługi na terenie całego świata. Mocną stroną firmy jest organizacja udziału firm w targach dla kierunków egzotycznych. W portfolio Love Exhibitions Consulting znajdują się realizacje wykonane na targach całego świata: Europa, Azja, RPA, Rosja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Turcja i wiele innych miejsc na świecie. Praca specjalistów z Love Exhibitions opiera się na identyfikacji potrzeb klienta i doborze odpowiednich do konkretnego rynku form i narzędzi marketingowych. Doświadczenie zdobyte na rynkach międzynarodowych sprawia, że oferta Love Exhibitions jest zawsze dopracowana w najmniejszym szczególe. Love Exhibitions Consulting planuje, weryfikuje i wdraża projekty zgodne z najnowszymi trendami marketingowymi i z uwzględnieniem wszystkich obowiązujących zasad i obostrzeń związanych z COVID-19. Zapraszamy serdecznie do współpracy! ___________________ O światowych targach, roli dobrej organizacji, pasji, o sprzyjaniu losu, a także o podboju świata portal Exspace.pl rozmawiał z Magdaleną Zbieg, CEO Love Exhibitions Consulting >>>
  Firma Komandor od ponad 28 lat obecna jest na polskim rynku, wyznaczając trendy i ścieżki rozwoju rodzimego meblarstwa. Producent zapewnia klientom meble i rozwiązania na wymiar najwyższej jakości, które poprzez swoją funkcjonalność, trwałość i elegancję przyniosły marce Komandor wiele nagród i wyróżnień. To Komandor wypromował produkt związany z systemem drzwi przesuwnych w kraju i zbudował pierwszą sieć jego sprzedaży, dlatego nazwa firmy stała się dla wielu synonimem szafy z drzwiami przesuwnymi. Doświadczenie zdobyte w czasie tych lat, pozwoliło marce rozwinąć się i wyraźnie zaistnieć również na rynkach zagranicznych. Komandor jest obecny w ponad 42 krajach na świecie. W trosce o wygodę klientów i w odpowiedzi na ich potrzeby, sieć dystrybucji jest stale rozszerzana. Obecnie wynosi 200 autoryzowanych ekspozycji na terenie całego kraju. Wizytówką każdej z nich jest doskonale wyszkolona obsługa, która korzystając ze specjalnego programu Designer do projektowania mebli Komandor, może w ciągu kilku minut przygotować profesjonalną wizualizację i wycenę szafy, garderoby czy innego mebla na wymiar. Bogata gama kolorystyczna i stylistyczna obramowań drzwi oraz różnorodność materiałów od najlepszych i sprawdzonych dostawców jak lustra, szkła, płyty, lakier, fornir czy bambus, pozwalają na produkowanie i tworzenie trwałych, funkcjonalnych oraz wysokiej jakości mebli. Oprócz szaf i garderób w ofercie Komandora znajduje się także duży wybór łóżek, komód, biurek, regałów, witryn, przeszkleń wewnętrznych i zabudów kuchennych. Dzięki personalizacji rozwiązań marka jest gotowa stworzyć każdy rodzaj mebli na wymiar do całego mieszkania lub instytucji, funkcjonalnie aranżując nawet najtrudniejszą przestrzeń. Komandor swoje usługi świadczy kompleksowo od doradztwa, poprzez projekt, bezpłatną wycenę mebla, pomiar i produkcję, aż do montażu przez doświadczone grupy montażowe i stały serwis. Marka ściśle współpracuje także z polskimi projektantami wnętrz i architektami, którzy coraz częściej sięgają w swoich projektach do rozwiązań i mebli personalizowanych, wykonywanych na zamówienie. Projektanci dodatkowo mają także możliwość skorzystania z przygotowanego dla nich Programu Partnerskiego i szerokiego wsparcia na każdym etapie realizacji zlecenia. Nagrody i wyróżnienia: - Konsumencki Lider Jakości w latach 2013-2020 - 7 krotne Wyróżnienie w kategorii "Zabudowa wnęk i budowa szaf" - Konsumencki Lider Jakości 2020 - Dobry design 2019 dla systemu drzwi uchylnych Opal - Diament meblarstwa 2018 dla systemu do zabudowy Orto - Laur Klienta 2017 - Dobry Wzór 2016 dla systemu drzwi Heliodor Nagrody i certyfikaty >>  
  Od przeszło dwudziestu lat działamy na polskim rynku projektowania i aranżacji wnętrz. Wprowadzamy innowacyjne akcesoria i systemy meblowe, cechujące się nowoczesnym designem i certyfikowaną jakością. Naszą misją jest dostarczanie klientom rozwiązań, które ułatwiają wykonywanie codziennych obowiązków domowych. Rozsądnie zaprojektowane pomieszczenie to przestrzeń, w której każdy mebel ma swoje uzasadnienie funkcjonalne, a zarazem wszystkie szafy, regały, półki i akcesoria tworzą jedną zgraną i dobrze wyglądającą całość. Dostępne w naszej ofercie ekskluzywne systemy do wnętrz szafek umożliwiają takie zaprojektowanie mieszkania, że niezależnie od wielkości, będzie ono wyglądać schludnie, estetycznie i funkcjonalne. Wierzymy, że kompletując wyposażenie kuchni, powinno się kierować zasadą ergonomii. Zaplanowanie przestrzeni, która umożliwi wykonywanie codziennych prac mniejszym nakładem sił, to klucz do lepszego, bardziej komfortowego życia. Nasze akcesoria i systemy kuchenne takie jak carga Dispensa, Tandem czy Pleno, systemy narożne LeMans i Magic Corner, praktyczne wkłady na sztućce i maty, pozwolą Państwu urządzić pomieszczenie, w którym przygotowywanie posiłków będzie sprawiać wiele radości. Na rynku funkcjonujemy nie tylko jako dostawca wyposażenia wnętrz mebli kuchennych, ale również specjaliści od urządzania pomieszczeń. Regularnie pojawiamy się na targach, prowadzimy szkolenia z designu, urządzamy pokazy, a także publikujemy katalogi, które kształtują aranżacyjne i estetyczne trendy. Serdecznie zapraszamy do odwiedzania naszych showroomów w Swarzędzu, Gdyni i Warszawie, a także korzystania z możliwości robienia zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego. Showroomy PEKA: Swarzędz: Jasin, ul. Wrzesińska 183, godziny otwarcia pn-pt 08:00 - 16:00 Warszawa: CH Panorama, Al. Wincentego Witosa 31, lok. 11, godziny otwarcia pn-pt 10:00 - 19:00 Gdynia: Budynek Altus, ul. Legionów 112 lok. 8, godziny otwarcia: pn-pt 10:00 – 19:00, sob 10:00 – 14:00
  Cosentino jest wiodącym na świecie producentem konglomeratów kwarcowych marki Silestone, powierzchni ultrakompaktowych marki Dekton oraz kamieni naturalnych, w tym specjalnie wyselekcjonowanych granitów i kwarcytów z linii Sensa by Cosentino. Powierzchnie Cosentino są stosowane na całym świecie przez wiodące pracownie architektoniczne i klientów indywidualnych na fasady budynków, blaty kuchenne i łazienkowe, schody, podłogi, obudowy kominków oraz okładziny ścian.
  [PL] Firma NOVA Werbetechnik została założona w Essen przez Tobiasa Deteringa i pochodzącego z Polski Paula Jurczyka. Obaj dyrektorzy zarządzający wywodzą się z odnoszącej sukcesy firmy Maaß & Detering i dzięki temu posiadają nie tylko wiedzę ekspercką, ale także liczne kontakty zawodowe w branży targowej, eventowej i reklamowej. Obaj Esseńczycy postawili sobie za cel zapewnienie swoim klientom nowoczesnych, współczesnych porad i rzetelnego towarzyszenia im w realizacji ich projektów. W ofercie NOVA Werbetechnik znajdziecie Państwo: - projekty i zabudowy stoisk targowych - organizacje eventów - druk cyfrowy - reklamę zewnętrzną - oklejanie samochodów [DE] Die Firma NOVA Werbetechnik wurde von Tobias Detering und Paul Jurczyk in Essen gegründet. Beide Geschäftsführer kommen aus dem erfolg reichen Unternehmen Maaß & Detering und verfügen dadurch neben Expertenwissen über zahlreiche professionelle Kontakte in der Messe, Event und Werbebranche. Die beiden Essener haben sich zum Ziel gesetzt, ihre Kunden modern und zeitgemäß zu beraten und sie zuverlässig durch ihre Projekte zu begleiten.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.