Reklama

63. edycja StandOUT. Tendence 2018

Inne konkursy z tej kategorii
Organizator:
Portal Exspace.pl

Partnerzy:
Messe Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz.
www.targifrankfurt.pl

Nagrody:
Dyplomy dla trzech Firm z największą ilością punktów

Dyplomy dla Laureatów Wyróżnień Honorowych

Wyniki:
27.07.2018

Kontakt:
trwa
12.07.2018 - 26.07.2018

Zapraszamy do głosowania!

[EN] Conscious communication of company competences and standing out through strengths are crucial practices for exhibitors participating in fair events. Exspace.pl supports exhibitors by StandOUT. – a contest in which are selected fair booths with outstanding architecture and design standards of exhibition sector. The purpose of StandOUT. is to promote Polish companies, which stand out during the biggest fair events in Europe and all over the world, by presenting their brands outstandingly. Each booth can be assigned points [1-5] with [5] being the highest rating. Vote For Your Favorite Nominees and Decide the People's Vote! Voting ends 27 June 2018.

StandOUT. Tendence 2018

[PL] Tradycyjnie już po największych targach w Polsce na Świecie portal Exspace.pl organizuje StandOUT. - plebiscyt na polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej, którego celemjest promocja polskich firm.

63. edycja StandOUT. prezentuje stoiska wybranych polskich wystawców Tendence 2018, najważniejszych targów towarów konsumpcyjnych w połowie roku, których kolejna edycja odbyła się w dniach 30 czerwca – 3 lipca br. we Frankfurcie nad Menem.

Nominowani

Do StandOUT. Tendence 2018  architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 12 polskich firm, które mają szansę na zdobycie prestiżowych wyróżnień. Laureaci StandOUT. to faworyci publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu oraz zwycięzcy nominowani przez Kapitułę Plebiscytu.

Na portalu Exspace zmieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej nominowanych wystawców targów Tendence 2018. W wyznaczonym czasie (12-26 lipca 2018 roku) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5] gdzie [5] to najwyższa ocena. Laureatów poznamy dnia 27 lipca br.

Partnerem 63. Edycji StandOUT. jest Messe Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz.

Fakt, że plebiscyt, realizowany przez portal Exspace.pl od roku 2012, odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W dotychczasowych sześćdziesięciu dwóch edycjach StandOUT. oddano ponad 135 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

Regulamin Konkursu >>>

© Exspace
photos © Exspace

---------------------
Partner StandOUT. Beautyworld 2018

 Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz, Warszawa

www.targifrankfurt.pl

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego konkursu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.